• LR75

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-22 22:05:17 följande:
    Ja min vän.. jag känner lite likadant - det blev upptrissat totalt för min del.. jag försöker nu göra det enda rätta för att ha gott samvete... rensa och behålla godbitarna - inte de som är köpta "bara för att jag kan".
    ni köper iaf kläder som ni kan ha...jag sitter och jagar kläder jag inte ens kan ha...*asg* men jag biter mig i tungan hela tiden för att hejda mig....
    min man säger att jag måste in på torken...shoppingtorken.
  • LR75

jaha...nyss hemkommen från några dygn på sandhamn. måste uppdatera mig. men det får nog vänta tills imorgon för nu är jag så trött så att ögona blöder.
    måste bara meddela att en tenfold knit jacket fick följa med mig hem och jag är så nöjd! färgen det blev är chalk.
    sommarbutiken i hamnen hade hur mycket mollysar som helst. dock inga reor där...
    maken är lite sur...jag sitter nämligen på shoppingtorken. men jag kunde inte låta bli!
    natti på er!

• LR75
    Puffig Pingla skrev 2009-07-04 10:22:09 följande:
    Gahaaaa! Jag som ville ha en chalk och tackade nej till att dra till Sandhamn igår. Vilken miss! Men det blir väl en vända med båt dit någon gång i alla fall. Den butiken brukar ha 50% på allt i slutet av september när de börjar dra ner inför vintern.
    åhhhh...då får det nog bli en tur dit då för dom hade även andra märken som jag vill ha.
    ja, dom hade många chalk hemma...eller många, 3 kvar efter att jag köpt en.
  • LR75
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 22:11:33 följande:
    Funkar inte att lägga det i frysen. Det får fötter och smyger ut och shoppar på natten. Iaf mitt
    våra kort måste vara smittade av varandra...
    mitt är tom inlåst just nu...otur att jag har kortnumret uppskrivet *haha*
  • LR75
    Puffig Pingla skrev 2009-07-12 23:44:55 följande:
    Då måste ni åka till Sandhamn. Stort OM-utbud nere i hamnen!!!
    Jups, STORT utbud i hamnen!! Var där för 2 veckor sedan och hade svårt att nöja mig med bara en sak. Blev iaf en Tenfold Knit i påsen.
    Så happy shopping på Sandhamn!!
  • LR75

VArt kan jag hitta en Lovely Knit i storlek 4? Absolut INTE rosa...
    Någon sa att hon såg ut som Miss piggy i rosa...och jag kan bara säga me too! Miss Piggy x10.
    Vet någon vilka färger som kommer i höstens kollektion?

Bara måste ha en Lovly Knit............

• LR75
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 11:07:31 följande:
    Körsbär kommer tydligen i höst. Ska kolla om jag har någon bild.
    åhh, det låter snyggt. Ska kanske hålla mig i skinnet tills den kommer då.
    Tack för tipset!!
  • LR75

*sjunger* *säg vem e gyllenbrun med stora fläckar på och tycker de e cool att masse kramar få* *nynnar* *för vi e bästa vänner och vi bor i miniland där vill alle vare*
    åhhh...jag älskar lollo och bernie!
    *springer och letar efter ungarnas skiva*

• LR75

nick name skrev 2009-07-24 17:32:06 följande:

Hoho - så har jag gjort i åratal! På jobbet har jag dessutom en hel garderob full med skor, som han aldrig har sett.
    så gör jag med och sen försökr jag med den gamla klassikern "den här gamla trasan - har jag haft hur länge som helst"
    tråkigt att han inte går på den längre...utan ser direkt om det är nytt. och känner igen om det är ett dyrt eller billigt plagg...
    vad göra år det? tips?? ska försöka smuggla hem en lovely knit men jag kommer att få höra det direkt...och eftersom han vet priset så kommer han att gå på om det också. kan ju inte gärna säga att jag hittade den på gatan...
  • LR75
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 21:13:13 följande:
    Siabellon: Det där inlägget kommer från någon av dem som livnär sig på att kränga bulkar av varor på tradera. Kopior el äkta vara oavsett så har vårt diskuterand påverkat deras business. Klart de är p* off på oss. Och solklart finns det kopior ute. Lovely Knit kopian ser ju rent för jävlig ut.
    Vart kan man se bild på Lovely Knit kopian?
    Om det finns någon bild alltså?

Tackar på förhand!
  • LR75

nick name skrev 2009-07-25 08:00:40 följande:

Säg att du köpt den billigt på Tradera! :tummeupp
    Ja, jag får testa det.
    Fast han är rätt uppdaterad på OM på tradera också.
    Men när han ska köpa något...en bil eller liknande då
    är det genast helt ok.

Men jag brukar oftast få som jag vill så det ska nog ordna sig...hehe.
  • LR75
    Kajsan skrev 2009-07-26 20:56:25 följande:
    Shit! Ny craving! Jag Behöver verkligen en palmgrens väska i rotting till min Berry dress Hur ska jag ha råd?
    Jag med! Blir helt grön av avund när jag ser en sådan! Har kollat med den
    äldre skaran i släkten men ingen har nån kvar från förra eran.
    2 lapp är inte riktigt vad jag har lust att lägga just nu på en väska...man får jaga på tradera. finns en just nu, men jag är skeptisk mot handtagen på den då det ej är väskans original.
  • LR75

Näe, nojjar bara i största allmänhet.
    Funderar på om jag ska slå till eller ej.
    Är eg inte en klänningstjej men jag tycker att den
    är så fin.

• LR75
    Mabimao skrev 2009-08-12 23:36:06 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-12 23:24:09 följande: Vad är ärmhålsskydd?
    Undrar oxå vad det är??
    Helt klart spekulant om det är en bra produkt.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna