Inlägg från: Sommarbebben |Visa alla inlägg
  • Sommarbebben

Fasiken, den hann ju blev såld innan man han tänka!!!

Är det vanligt med provkollektioner, eftersom det verkar dyka upp lite udda Mollysar på T. nu?

• Sommarbebben
    silverspoon skrev 2009-06-18 10:30:07 följande:
    Vad tycker du om denna?Snygg eller ful?www.tradera.com/unik-odd-molly-grandmas-coat-...Inte min den här heller...Jag kunde gnagt av mig vänsterarmen för den ... sååååå fin!!!!
    Ja, jag vet! Fan, jag tycker jag är snabb, men inte tilläckligt tydligen!!!
    Den var läcker, kan se de uppskattande blickarna från omgivningen, usch - nu blir jag bara deprimerad att jag tänkte för länge och gick miste om den!!!! BLÄÄ!
  • Sommarbebben

Vilken Molly ångrar du att du köpt?

Ångrar faktiskt att jag köpte Dreamdate Dress i chalk - men den såldes å andra sidan snabbt då den inte satt fint på min helt oproportionerliga kropp. (Smal upptill, läs obefintlig byst, utstående mage, breda höfter och gigantisk bak, dallriga breda lår...)
    Men ofantligt snygg på andra mer vältränade Mollyflickor!!!

• Sommarbebben

Om någon hittar Full embroidered smock dress blue i 2 på rea kan ni väl hojta till här inne, tack!

• Sommarbebben

Grattis Bina!

Såg följande auktion, den verkar ju vara samma foto som den som det länkades till innnan, och som jag hittade från en annan säljare imorse:
    www.tradera.com/ODD-MOLLY-GRANDMAS-COAT-auktion_93663489

Skumt alltså, jag blir ännu mer brydd. Flera olika säljare med likadant foto, av en Grandmas coat jag aldrig sett innan... Känns som Tradera blir mer och mer osäker Molly mark om man inte skall riskera att bli lurad/ få en kopia på halsen, eller om det vill sig riktigt illa, inte få någonting alls....

• Sommarbebben

GLAD MIDSOMMAR till alla vackra Mollyflickor!

I kväll firas det midsommar i Palette Crochet Dress och rose Grandmas Coat.

Vad skall du ha på dig?

• Sommarbebben

hi hi, är så glad. Har redan "smygköpt" en Full Embroidered Smock dress i Royal.
    Bild finnes i mitt album, om någon som har plus vill lägga upp den i tråden är det ok! Jag har inte sett den fägen på någon preview annars ännu? Grymt snygg med rosorna är mitt omdöme i alla fall!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna