-
Det är ca ett halvår sen.Bina skrev 2009-06-29 23:23:50 följande:Jag får känslan av att det är ett tag sedan Odd Molly blev tillfrågade om samarbete mot kopiorna.
-
Vad tror ni om denna auktion?
www.tradera.com/Kofta-kjol-vaska-accessoarer-fran-Odd-Molly-storlek-4-boho-auktion_95064751
Är det en seriös säljare? Det är ju inte nya kläder så det verkar ju vara äkta vara. -
caroline 32 skrev 2009-07-05 22:28:46 följande:
Jag såg den sötaste lilla rosa tröja på en ca 3åring. Den hade luva och band i midjan, knappar framtill. Odd molly märket på ärmen och brodyr på ryggen. Jag frågade faktiskt om det var OM och det var det sa mamman. Har letat som en tok efter den men hittar ingen !Kan det vara en provkollektion? Jag har aldrig hört att de tillverkat barnkläder heller. -
Såg att du fått tshirten från den amerikanske säljaren på Ebay, allt ok?Innerjoin skrev 2009-07-06 23:35:18 följande:Finns i powder på www.idyllinterior.se maila henne och fråga vilka strl hon har kvar. 20% på alla OM samt fraktfritt!
Jag väntar på en Art Cashmere men den kanske har fastnat i tullen. -
Jag betalde den 26/6 så då kanske det tar några dagar till, längtar..........Innerjoin skrev 2009-07-07 12:20:20 följande:Japp, allt ok och hon skrev Gift på paketet som jag bad om....Det tog ju dock lite tid med postgången...Jag väntar på ett linne från samma säljare, det köpte jag en vecka senare så det bör väl komma om några dagar nu...T-shirten tog 13 dagar (med helger och så) innan den kom.
-
Har ni sett denna sidan?
www.pause.se/2009/02/11/jag-modellar-odd-molly-hostvinter-2009-%E2%99%A5/
Rätt gammal med intressant, suddiga bilder men jag ser tillräckligt för att få habegär bl.a för den rutiga med spets och virkad väst.
Jag har ju förresten en virkad väst som jag aldrig använt, fast den är i beige eller grått tror jag. Får ta och leta upp den. -
Inte mycket kvar att fynda, jag har ganska bra koll på Malmö tror jag. Iisa är dem som haft mest Odd Molly på rea, jag har inte varit där på någon vecka så jag vet inte hur mycket som finns kvar. Factory hade mycket lite första readagen och Åhléns City har ingen rea alls kvar vad jag kunde se idag. Ett litet ställ till ordinaríe priser, Eriks i Limhamn har jag sämre koll på. Jag var där för någon månad sedan, då hade de inte så mycket kläder men däremot lite udda plagg som inte funnits i de andra affärerna. Sen ligger ju Ajabajakids i Malmö.elma skrev 2009-07-07 15:57:22 följande:hej alla OM-fans,jag ska till Malmö nästa vecka och undrar om det är någon som vet var jag kan fynda lite OM där!
-
Den här då, det är väl en annan säljare:
www.tradera.com/Hostnytt-Odd-Molly-Taradiddle-dree-dress-stl-4-rod--auktion_95303975
Kan det vara någon som förbeställt och tänker göra sig en hacka -
Vilken färg köpte du Kyoton i?SooJuicy skrev 2009-07-08 15:29:05 följande:Nu har jag fyndat mer mollysar på rea Cotton voile embroidered. Kyoto cotton cardigan, Temptation tank litel blue och en Yarnbard cardigan chalk, . kayoten kostade bara 849:-, så va ett kap tycker jag
-
Du förgyller min tråkiga jobbdag med underbara kommentarerPuffig Pingla skrev 2009-07-09 11:14:16 följande:Det här.På min bild ser det ju helt ok ut men sen börjar det klättra neråt.Enda lösningen just nu är väl att sitta blickstilla på kontorsstolen. Det är jag redan proffs på
-
Kläderna är släppta - i alla fall i affär, när jag åkte bussen tillbaka nu på lunchen hade de skyltat med dem i en affär i Malmö
-
Efterlysning, jag letar efter en Fields of Lace Dress i powder storlek 4. Helt plöstligt vill jag ha det efter att ha ratat det hela säsongen, konstigt. Det finns kanske någon som vill sälja ett till mig?
-
Förlåt, det hade jag ingen aning om. Jag tar tillbaka allt.Kajsan skrev 2009-07-09 14:32:34 följande:Stopp och belägg, inga efterlysningar i tråden, då kan den stängas
-
Jag har vunnit en av hennes auktioner men inte fått varorna än. Jag undrar om man inte förlorar på att lägga så många plagg i samma auktion.Audrey Will skrev 2009-07-11 00:20:49 följande:www.tradera.com/7-plagg-fran-Odd-Molly-storle... Den här tjejen har ju helt galna auktioner! SJU plagg i en auktion!! (ej min auktion)
-
Nägra av hennes auktioner har leverans i mitten av augusti och då har nog höstkläderna kommit. De som har leverans tidigare har ju redan kommit i prefall.Pokergirl skrev 2009-07-11 09:48:48 följande:Det jag inte kan förstå är hur den "egyptiska drottningen" på T kan lägga ut annonser på plagg som inte lanserats ännu. Hon skriver iofs att plaggen anländer i slutet av juli, kommer verkligen fall redan då? I så fall håller jag i visakortet, då jag inte lyckades kamma hem den grå tadadiddle.
-
Native är underbar och inte för fin för att lysa upp en vardag tycker jag. Ägaren till affären där jag handlade min hade just den på sig kombinerat med ett vitt linne under och vita jeans och svarta ballerinor. Så smashing.alias skrev 2009-07-11 10:07:01 följande:Gaaaaah ...Trots att jag egentligen (kanske) tycker att native shirt är för mycket, att den är för dyr, att jag velat ha den i ett annat material (kraftigare) så hallucinerar jag om den och var en millisekund från att klicka hem den från MilkandHoney, i powder ... Jag provade ju den igår och den är så fantastiskt vacker, men jag vet egentligen inte när jag skulle använda den. Den är egentligen för fin.Jag var på Mathildes i PK-huset, tycker den är absolut bäst av de två.Och jag antar att blusen de hade är den M&H har (namn okänt), en mycket vacker sak med rosor och spetsar. Även den provade jag igår, och den är UNDERBAR, men just korta, raka blusar passar tyvärr inte riktigt mig, tycker jag.Jag sitter på händerna nu för att inte shoppa native ...ÅÅÅÅÅH, så jobbigt ...(Snacka om i-landsproblem, jag skäms)
-
malin o skrev 2009-07-23 17:45:43 följande:
Rekommenderar Vindåkra gård utanför Malmö, med Odd molly, Hunky Dory, Birger et mikkelsen m.m. från Iisa of Malmö. Äntligen fick jag min crochet lovely knit rose med 40% REA! Nöjd! Mysigt café är där med.Dit var vi på väg i tisdags, jag tänkte vi kan väl cykla från Oxie istället för att åka buss eftersom vi inte har tillgång till bil. Hur som helst hittade vi inte dit och tur var det så här efteråt, de hade inte öppet på tisdagar.
Har de andra kläder där än i stan? -
Helt sjukt, varför handla på Tradera där du inte har någon ångerrätt när du kan köpa samma vara i en webshop. Det hade ju varit annorlunda om den inte funnits på nätet.triathlet skrev 2009-08-15 16:44:58 följande:MEN! Kolla den här:www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-VIT-22-T88-smock-blus-FALL-09-ST-4-a uktion_97011045(INTE min annons)Vem går på detta? Utropspriset är 200:- över det webshopparna tar och köp nu är 300:-över!Det borde väl inte vara slut överallt redan så att hutlösa Traderare kan fläska på så?