Inlägg från: NovaAlexandra |Visa alla inlägg
  • NovaAlexandra

Odd Molly tråd för oss inbitna

jag har haft flera grandmas och de varierar en del i storlek tycker jag. jag har nu en trea och den sitter bra, som large på en hm-kofta typ.

• NovaAlexandra
    Mabimao skrev 2009-07-13 23:28:39 följande:
    Men har du 3 på andra OM plagg?
    ja, på alla.
  • NovaAlexandra

vet någon var jag kan hitta en poplin s/sleeved frilled blouse i storlek 4? ingenstans kanske...

• NovaAlexandra

röd och vit hittade på T, men inte blå tyvärr.

• NovaAlexandra
    Mamma2001 skrev 2009-07-19 20:15:20 följande:
    Salta Stänk i Vaxholm hade rätt många i den modellen kvar. Vit och rosa hade dom i massor av storlekar...
    vaxholm är lite långt från göteborg tyvärr, men tack!
  • NovaAlexandra
    Mabimao skrev 2009-07-19 22:29:21 följande:
    En vit 4:a till nu på T
    tack
  • NovaAlexandra

Mamma till N o N skrev 2009-08-09 17:27:10 följande:

Hej igen! Hur är 390 i storleken?? Hittade den här på Tradera men vet inte om jag vågar chansa... Priset låter nästan för bra för att vara sant. www.tradera.com/Odd-Molly-390-dress-stl-1-cha...
    han hade rätt många också, tycker jag var skumt.
  • NovaAlexandra
    NovaAlexandra skrev 2009-08-09 17:35:08 följande:
    Mamma till N o N skrev 2009-08-09 17:27:10 följande: han hade rätt många också, tycker jag var skumt.
    fast bara två nu, jag är förvirrad. kanske sålda några igår.
  • NovaAlexandra
    NovaAlexandra skrev 2009-08-09 17:35:52 följande:
    fast bara två nu, jag är förvirrad. kanske sålda några igår.
    ja, så var det. och har innan sålt många make outdress. jag tror att detta är en ny kopia.
  • NovaAlexandra
    Stargirl skrev 2009-08-09 17:46:40 följande:
    Nej den blå som hon sålt tidigare. Kollade på avslutade annonser. Den där är definitivt fake!
    ja, hon har sålt sju makeoutdresses innan, jag tittade också på avslutade och den jag länkade till var hennes. jag skulle INTE handla av henne.
  • NovaAlexandra
    summertime123 skrev 2009-08-09 18:33:38 följande:
    Hoppas nån kan hjälpa mig.... Kan man ha sin vanliga strlk i "private embroidered dress" om man har stora bröst? Det är skurningen under brösten som jag är lite tveksam över. Nån som har ngn koll?
    nej, det går inte, den täcker ungefär en fjärdedel av brösten.
  • NovaAlexandra

någon hade en lista på kollektionerna, jag undrar när "in odd we trust" fanns.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna