• Sylt

Odd Molly tråd för oss inbitna

Godkväll!

Tack för peppning ang. missat köp Det behövdes. Tror kanske att det har ordnat sig ändå...

Vet inte var alla ni befinner er (känns som många i Sthlm?). Själv har jag kollat upp utbudet av OM-rea i hela Malmö (inget kvar), Göteborg (inte så mkt heller). Fyndade i Halmstad. Det känns faktiskt som en lite udda hobby

• Sylt
    Mabimao skrev 2009-07-29 19:08:52 följande:
    Vilken storlek är det du skall ha? Stl 2 finns på T nu.
    Jag såg det! Tror att jag har en annan på gång *håller tummarna* Tack för tipset!
  • Sylt

Inner --> Nordic på Eurostop. Hade 50% på ganska mkt (lördags). Jag är ju dålig på vad alla modeller heter.... men det fanns råååsa velour (strl 0), lite blandade tunikor både kortare och ngn längre modell, någon klänning.

Papptallrikar mm - kolla Elsashem.se

• Sylt

Vanishspray tar bort blod, rost, blåbär, kaffe, vin mm. Vi använder nästan 2 flaskor/månad (2 barn + man....) och har aldrig märkt att det blekts eller förändrat plagget.
    Lycka till!

• Sylt

Har äntligen fått min efterlängtade jeanskjol - så fin. Kanske lite stor, men jag bara låtsas att jag är smaaal

Jag har varit mollyfrälst i omgångar, inventerade lite och hittade mitt första plagg. En stickad tröja med ros-emblem. Hihi, det var ett tag sedan...

• Sylt

Dun --> En webbutik i Finland med härliga namnet "Bimbo" *fniss*. Superservice, jag överförde pengar i torsdags hade den i lådan idag! Tyvärr har hon inga kvar.
    Det finns en på tradera nu (strl 2), tror helt klart att det hade räckt för mig (= generösa i sina strl)

• Sylt

Dun --> Kjolen är i strl 3. Annars har jag ca strl 30 i jeans eller typ 40 i byxor. I OM har jag allt från 0-3, väldigt skiftande.

Hur är OM-jeansen. Känner mig lite sugen..... Verkar inte gå så bra på T, eller? Svårt med strl (igen) när man inte kan prova

• Sylt
    Duntoffla skrev 2009-08-03 23:26:12 följande:
    Får du för dig att du inte gillar den så vet du vad jag finns jag har aldrig testat jeansen men tycker att de ser superfina ut. Vill ha vanliga denim och röda
    Haha, det kommer inte att hända *bälte+hängslen+tejp*

Jag skulle vilja ha de lite smalare jeansen, denim, helst lite mörkare. Verkar finnas på rea i Sthlm?
  • Sylt
    Duntoffla skrev 2009-08-04 00:26:58 följande:
    Haha Jag är ute efter de som är lite utsvängda nertill och har ett märke vid ena framfickan. (inte de som är trasiga) har sett dem på rea på några ställen men jeans vill man nästan prova. I alla fall om man som jag har en rejäl häck
    Godmorgon!

Haha, samma bakdel här (fast den fick ju plats i kjolen) *asg*
    Du får ut och prova och återkomma med rapport!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna