Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

freemind skrev 2009-07-13 23:54:13 följande:
    18 euro står det att frakten ska vara, fast när jag beställde senast tog de ingen frakt :)
    Trevligt! Det får de gärna skippa om jag lägger en order. Velar som 17. Har ju inget OM plagg och vet inte riktigt hur de sitter på mig eller om jag passar i det{#lang_emotions_undecided}
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 00:11:59 följande:
    Om de inte passar har du ju en ganska stor andrahandsmarknad på tradera och blocket. Brukar inte vara problem att sälja där.
    Det har du ju rätt i.

Go natt!
  • Duntoffla
    elma skrev 2009-07-14 08:25:53 följande:
    Jag har oxå shoppat lite mer jag med, det blev en vit Cotton Blouse 408, plus en likadan i grå. En 4 continent X-stitch blouse 763 i grått och två 4 continent X-stitch klänningar, en blå och en chalk! RUinerad är ett annat ord för mitt kort nu!!!! Men outletpriserna var jättebra!
    Mabimao skrev 2009-07-14 01:15:19 följande:
    HJÄLP!!!!!!!! Jag har precis, utan att fatta ett ord tyska, beställt två linnen, en 4 Continent X-Stitch Dress Bronze och en Makeout Blouse Dark Pink för drygt 2100 kr. Va? Tunikan för 770 kr!!! FYND! (den var på outlet.) Linnena 319 kr och blusen 759 (om jag tar 1 Euro gånger 11 kr.) Det har dragits från kontot men ingen frakt. Undrar om frakt försvinner om ordern överstiger viss summa. JAG SKULLE JU INTE HANDLA MER NU!!!!!!!!!! Känns som om detta kan gå hur som helst. Vet knappt vad jag fyllt i. Men om plaggen inte passar tror jag som sagt att andra hands marknaden tar hand om dessa plagg. Nu skall jag försöka sova. Godnatt!!!!
    Haha Det var visst fler som belv sugna
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 09:35:38 följande:
    Jag sitter på händerna för att inte shoppa mer. .....å andra sidan har jag precis hittat rea på de röda Hasbeens jag funderat på att köpa...... Jobbigt!!!
    Haha...Tänk vad du "tjänar"

Jag spenderar mycket pengar på barnkläder men till mig själv så snålar jag. Men nu är det dags med lite fint till mig också.

Jag är sugen på Coquette Skirt purple. Någon som har den och kan säga bu eller bä?
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-14 09:48:29 följande:
    Yes. Det var det enda jag förstod typ. Jag hade aldrig vågat köpa om ingen annan köpt därifrån tidigare. Jag lyckades få köp villkorsidan översatt av google, men kunde inte få den att fortsätta översätta när jag klickade vidare, så det blev till att chansa lite. Tänkte att jag väl fått ringa dem idag om något gått fel och prata engelska då.....
    Ok. Jag får försöka då. Konstigt att de inte har engelsk sida då de säljer internationellt.
  • Duntoffla

Nu är order lagd och pengarna ser ut att vara prelbokade på mitt konto. Kursen verkar stämma rätt bra med Forex som är 11,34 idag.

Nu hoppas jag bara att allt går vägen och att tunikan passar mig

Dags att sätta lite fart här!

• Duntoffla
    Innerjoin skrev 2009-07-14 11:31:38 följande:
    Kommer ju till Sthlm i morgon, tänkte passa på att prova en del OM plagg mest för att veta hur de är i storlekarna...Har de Grandmas coat, Tenfold knit, Lovely knit, Lovealot blouse i Odd Mollybutiken, eller finns de även på Mathilde och Åhlens?
    Grandmas och Lovely knit har de i OM-butiken i alla fall.
  • Duntoffla
    Skrutteruttan- vet inte om du minns mig från dansktråden? Hur som helst så är du superfin i dina OM-plagg! Måste även fråga var du har köpt de fina träskorna? De ser supersöta ut.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna