Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mabimao skrev 2009-08-01 11:17:38 följande:
    Det var det dummaste jag hört! Hon/Han har så fel, fel, fel!!
    håller fullständigt med!! Du ser inte gravid ut i nåt plagg jag sett dig i!! Kollade in din blogg när du länkade häromdan...
    jojoa75 skrev 2009-08-01 11:28:48 följande:
    ja exakt den jag menar! Den har jag i strl 2, den är för stor i allt annat men perfekt över tuttarna.Jag är def. inte storbystad.. Bkupa, C om jag har tur Så Xstitchdressen skulle isf tom vara liten på mig i en 3-a över bysten?? Låter ju helknasigt..
    Glömde nämna att jag är M i strl, S i tex meandi. En hel del toppar köper jag i S, men oftast är jag M.
    Så känns ju lite konstigt, jag som inte har några tuttar att tala om ( ) ska behöva köpa L i en tunika för att få plats med tuttarna
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

Nån som har en bild på sig i xstitch?

• jojoa75
    Mabimao skrev 2009-08-01 11:47:27 följande:
    Har du 2 i det mesta skulle jag råda att gå upp en stl i x-stitch, men den blir ju stor för övrigt då i och för sig......Jag har sagt det förrut i tråden och jag säger det igen.....den är svår den där tunikan.......
    hmm kollade bt, där hade anjis den på sig, den satt jättesnyggt på henne!
    Men när man läst blogg o kommentarer så känns den ju sådär..
    Trycker bandet alltså in bysten??
  • jojoa75

Hur är 9th sweater i strl?

• jojoa75
    freemind skrev 2009-08-02 11:19:22 följande:
    Nu har jag lagt upp bilder på hur jag och dottern var klädda på svågerns bröllop igår.mollyist.blogspot.com/
    nu ser jag ju att det var din blogg.. SUPERfina var ni verkligen! Så fint alla dina mollysar sitter på dig!
    xstitchtunikan sitter ju jättesnyggt trots att du ser storbystad ut på bilderna (menar INTE nåt neg, bara jämför med min strl B som tvekar om de får plats) Har du din vanliga strl i den eller har du gått upp/ner i strl?
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-08-02 11:56:44 följande:
    3.bp.blogspot.com/_XEM3oofz7rs/Sly16el_ptI/AA...Sorry om jag nu länkar till någons blogg utan att be om lov, men jag klickade på en blogglänk här o nu kommer jag inte ihåg vem det var..När kommer denna klänning ut? Har den kommit ut o hur är den då i strl isf?
    Nån som vet om denna kommit, isf var?

Tack freemind för svaret innan idag
    kajsan: hoppas att du får bort fläckarna!!!!
  • jojoa75
    Sara Mia skrev 2009-08-02 20:07:27 följande:
    Hej! kom in i diskussionen om denna tunika lite sent. Läser ikapp efter en dygnskryssning till Åland. Jag har denna tunika. Det är en av mina första OM-plagg. En riktig favorit till jeans och grövre stövlar. Jag har normalt strl. 1 på alla koftor tex. Jag har även 1 på denna tunika. Jag har B-(C kupa), och den sitter ganska precist fast inte trångt. Man behöver ju inte använda den mest fylliga push-up behån under. Då kan det bli för mycket. Men med en ordinär modell är det inga problem tycker jag. Risken om man går upp i storlek kan vara att det "bllir mycket tyg och veck över".
    Tack! Får kolla på Tradera om jag kan fynda en 2a eller 3a så får jag se vilken som blir bäst helt enkelt! Tror att jag är mellan strl 2 o 3 om man ska se på tex summertunikan, så det blir kanske bäst att ta en 3a..
    Mabimao skrev 2009-08-02 20:01:11 följande:
    Den kommer väl från vinterns kollektion. Den finns ingenstans ännu. Lite olika när affärerna får leverans. Sedan beror det ju på om plagget tillhör Fall -09 eller Winter -09. Det kan du kolla på OM sida där alla plagg finns.I affärer nu finns pree Fall -09 och Fall -09 kommer komma i mitten på augusti-september nångång.
    tack för svar!
  • jojoa75
    Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:03 följande:
    Hej hej... Fick veta att min måste ha oncenalifetime coat kommer att kosta över 7000 kr!!!!!!! *depparDagens outfit för mig blev, Nudie jeans, puppa silk wraparound i chalk och hunter stövlar.Läser att många diskuterar kopor på T. Jag använder oftast bara produktbilderna och kan sälja två likadana plagg olika stl. Jag köper en del när det är rea i butikerna och säljer några av plaggen på T. Det är givetvis original och jag gör det för att tjäna en liten slant som jag kan köpa nytt skojigt för. Jag ångrar mig djupt att jag inte köpte chrochetkoftan jag såg till 50% nyligen och sålde den på T...
    är det en kappa som kommer nu i höst?? Galet pris...
  • jojoa75
    pumbalumba skrev 2009-08-07 20:23:19 följande:
    Måste förresten delge en rätt komisk situation. Jag har ju hitintills bara lyckats samla på mig 5 OM plagg. I alla fall häromdagen så träffade jag för första gången frun till en kusin till mig(en kusin jag inte träffat på 15 år) Jag hade min makeout dress rosa med matchande trällor och där kommer hon i makeout dress gul i matchande trällor. Till råga på allt hade vi i princip samma frisyr. Helt klart var klädvalet en riktig isbrytare

Tala om att vara bland likasinnade...
  • jojoa75
    Kajsan skrev 2009-08-12 11:39:15 följande:
    Frusna flickanDet hjälper ju inte att man betalar med faktura, eller om Kreditor fick spärra den eftersom hon inte gjorde det själv.Sen var det de som fick säga till henne att godta returen, själv vägrade hon i kontakten med mig.
    oj det där lät ju inte alls kul
    Totalt missat denna story...
  • jojoa75

Har förälskat mig i en ny klänning, nr 69 på oddmollys sida, cool wool dress tror jag den hette.
    men shiiiiiiit va dyr den var!!!!!!!!!!!!! 3799.........{#lang_emotions_ghost}

• jojoa75
    SooJuicy skrev 2009-08-14 10:00:55 följande:
    Kan man se priser på deras sida?
    nej jag frågade en butik.
  • jojoa75

Nån som har bild med Lovefirst tunic på sig?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna