• Morty

Odd Molly tråd för oss inbitna

Peak skrev 2009-07-22 19:25:12 följande:
    är sååå sugen på en Lovlier knit hmmm ska nog inte till Sthlm på ett tag så jag kanske får göra likadant! ingen som bor någon annanstans i Sverige, söder om Örebro någonstans? Där det finns en sådan tröja på rea eller annan OM rea? Fick just hem paket från Tyskland med kläder för 3000:- men habegäret är väckt! Fanns det OM i kosta eller hur var det?
    Ja, det har jag för mig att det ska finnas. Sa till mannen att jag tyckte vi skulle åka inom där på våran roadtrip mot Kolmården och Stockhom.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

jompa: Passar dig perfekt, så jag förstår att den får stanna. Fiiin!!

Dunis: åååh vad fint den satt på dig! Vilken storlek? (ja, kommer jag med mina storleksfrågor )

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-22 22:27:17 följande:
    Jompa- du får sms:a och berätta sen om det var ngt att ha. Tack! Ja, den sitter rätt perfekt. Det är en 2:a. Var inte säker först på om jag gillade hyskorna framtill men den är nog rätt fin...
    OK, tack! Vi verkar var i samma storlek. Så det blir stolek 2 som jag ska jaga.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-22 22:38:25 följande:
    Bra med någon som referens Har du något av dessa plagg? Lovealot blouse Poplin Smock blouse Cupcake longtop Undrar nämligen om jag kan ta 2 där med eller bör gå upp/ner i storlek?
    nej, tyvärr.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    malin o skrev 2009-07-23 17:45:43 följande:
    Rekommenderar Vindåkra gård utanför Malmö, med Odd molly, Hunky Dory, Birger et mikkelsen m.m. från Iisa of Malmö. Äntligen fick jag min crochet lovely knit rose med 40% REA! Nöjd! Mysigt café är där med.
    Åh, det låter ju som ett intressant ställe. Perfekt för då kan jag locka med att familjen ska fika vilket framförallt min 4-åring älskar.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    SooJuicy skrev 2009-07-23 18:51:11 följande:
    Go kvälls! har lagt in två bilder i bildtråden på två av plaggen jag fick hem idag. Fick även min efterlängtade  yarnbard cardigan, sååå fin va mycket tunnare än vad jag trodde den skulle va, så skön och sommrig ju!
    Så fina!!! Den gröna var ju helt underbar! {#lang_emotions_sunny} Jag älskar grönt.  {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Var inne och kikade i lokala butiken och frågade när de skulle få in de nya OM. Då fick jag anmäla mitt mobilnr. så skickar de ut som de kallade det för 'OM-meddelande' direkt när de fått in dem. Perfekt så man inte missar.........

Plutten & Pluttan
  • Morty
    malin o skrev 2009-07-23 19:58:54 följande:
    Morty - Jättemysigt ställe! Och fika är ju aldrig fel, så 4åringen har fattat helt korrekt!!!
    Ja, visst har han. Får ta och leta upp var det ligger. Bor du också här nere i Skåne?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    malin o skrev 2009-07-23 20:16:45 följande:
    Japp! Skåne, Malmö, Limhamn. www.vindakra.se
    Aha! Jag bor söder om Vindåkra. Tack, jag hittade den via google också. Perfekt att stannatill när man ska in till Malmö.
  • Morty
    alias skrev 2009-07-23 20:45:19 följande:
    Vilken fest att komma hem från landet idag ... I posten låg Fields of Lace, från Deepfling - helt underbar, levererades på en vecka från USA! Full embroidered smock dress choccolate från Juniform såååå fin! Native shirt i powder i ett fantastiskt fint paket från MissGreta - ljuvlig Och imorgon ska jag hämta ut godsaker från shirtstory.eu - Tenfold Knit Jacket i chalk Bubbles dress i vitt Multi bag Två pintelle-linnen Yippeee!!! Ska också läsa ikapp i tråden, så kul!
    Rena rama julafton!!! *avis till 1000*
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna