Odd Molly tråd för oss inbitna
SooJuicy skrev 2009-07-31 19:28:16 följande:
FAN va förbannad o lessen jag är. Skrev om en livealot puder jag köpte på T som helt nyvara. Hämtade ut den idag och knappast ny, luktade svett, syntes att den va använd o en lite dock minimal fläck men ändå, så hade den inga tags heller. Skrev såhär i mail till säljaren: *Hej! Det här kallar jag inte bra affär annat än från din sida! Blev VÄLDIGT besviken när jag öppnade paketet. I auktionen har du skrivit: att den är helt ny och under kategorin som enbart nya varor får va under. Det finns inga tags med och är det inte det så skriver man det i auktionen, det sänker priset! DEt värsta, tillråga på allt så är den ju försjutton ANVÄND vilket både syns och doftar, bla svett i ärmhålormna och så finns en svag liten fläck på baksidan längst ner i linningen, liten men syns gör den. Fy så besviken och lurad jag känner mig, hade aldrig köpt denna förr 1000:- + frakt om jag visste den såg ut såhär, inte ens för utropspriset. Hur gör vi nu tycker du? Hör av dig via mailen snarast med lösning tack!!