Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

SooJuicy skrev 2009-07-31 19:28:16 följande:
    FAN va förbannad o lessen jag är. Skrev om en livealot puder jag köpte på T som helt nyvara. Hämtade ut den idag och knappast ny, luktade svett, syntes att den va använd o en lite dock minimal fläck men ändå, så hade den inga tags heller. Skrev såhär i mail till säljaren: *Hej! Det här kallar jag inte bra affär annat än från din sida! Blev VÄLDIGT besviken när jag öppnade paketet. I auktionen har du skrivit: att den är helt ny och under kategorin som enbart nya varor får va under. Det finns inga tags med och är det inte det så skriver man det i auktionen, det sänker priset! DEt värsta, tillråga på allt så är den ju försjutton  ANVÄND vilket både syns och doftar, bla svett i ärmhålormna och så finns en svag liten fläck på baksidan längst ner i linningen, liten men syns gör den. Fy så besviken och lurad jag känner mig, hade aldrig köpt denna förr 1000:- + frakt om jag visste den såg ut såhär, inte ens för utropspriset. Hur gör vi nu tycker du? Hör av dig via mailen snarast med lösning tack!!
    Fy vad trist hoppas du får lämna tillbaka blusen!!
  • Stargirl

Hej hopp...

NY blogg skapad idag....tröttnade på den gamla.

http://minmolly.se/

Hojta till om ngn knapp inte funkar lr liknande. Har bara lagt in ett test inlägg så länge. Hjälp en stackars nybörjare

• Stargirl
    Bina skrev 2009-08-01 10:36:51 följande:
    Hojt - lägg till rss... så vi kan prenumerera
    Jag har länkat till dig nu....men ska lägga till det. Lite senare...måste klura ut allt funktion för funktion. Är nybörjare med sånt hahhaa.
  • Stargirl
    nick name skrev 2009-08-01 10:35:28 följande:
    Ah, vad bra det blev med sjalen till! Jag ska införskaffa en också så att jag kan börja använda min klänning, som blivit hängandes just för att man ser så.... gravid ut i den!
    Kan du inte kommentar detta i bloggen så jag vet att den funktionen funkar även utifrån *snälla*
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-08-01 13:10:51 följande:
    Äsch, det händer mig hela tiden. Oftast skämtar jag bara bort det att det är mycket mat men om det är en idiot så säger jag: "nej tyvärr, det verkar som vi inte kan få barn men tack så mycket för att du påminde mig".Det är en risk med mollysar som är skurna under bysten men jag tycker den är värt att ta. Och du ser inte gravid ut!!!!!!!
    Mmm, samtidigt som just empire skärning trollar bort magen så man slipper tänka på den när man sitter
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-08-01 13:30:11 följande:
    Dagens Pingla upplagd.Hysteriskt mönstrad men jag träffade Karin Jimfelt-Ghatans dotter i OM-butiken i samma kofta med något mönstrat under så jag är väl i gott sällskap parlorforpinglor.blogspot.com/
    Jag har länkat till dig i min "nya" blogg. Har kommenterat din outfit.
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-08-01 13:39:42 följande:
    Såg kommentaren. Toppen är nog tältig på alla. Det är därför man tämjer den med en kofta
    Jaha kanske som med superplated man måste bara vänja sig.
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-08-01 16:12:42 följande:
    Goddagens tjejer!Hemma igen efter en vecka på Västkusten. Tror jag sonderat alla butiker som säljer OM utan något kul resultat. Har spanat i Falkenberg, Halmstad, Varberg mm. Skralt utbud! I alla fall fynd Dock har jag kommit fram till att jag drar storlek 3 i vissa blusar vilket är bra att veta. Så nu blir det ännu svårare att köpa över nätet då vissa kräver storlek 3 och andra 2.Nåväl...något kul att berätta? Reor någonstans?Jag är på jakt efter lite smått och gott Fina tjejer i BT förresten!
    Ja i våran lokala butik Bubbel. Har precis satt ner allt till 50%. Det fanns flera 613 i små storlekar i rött,vitt och blått. Några dudette dress i stl 4 och st 0. Superplated blouse i stl 0 (röda) samt några blusar som jag inte minns namnet på allt i smått eller stort. Samt en blå kavaj (jättesnygg) i stl 3. Vet ej vad den heter heller tyvärr.
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-08-01 17:36:22 följande:
    ah men då! Det verkar som om jag snart MÅSTE ta en tur till Åkersberga Blå kavaj låter snyggt! Var den mer ytterplagg eller innekavaj?613? är det frilled blouse? Med små storlekar menar du då typ 0 och 1?Var precis och hämtade ut min fina Lovely knit i rosa som jag köpt via Trendsales. Helt underbar! Och det bekräftar min misstanke om att min Lovelier knit är större i storlek trots att bägge är strl 2. Funderar nästan på om man ska få tag på en 1:a istället och försöka bli av med 2:an. Är det ngn annan som upplevt samma med dessa två varianter?
    Jep frilled blouse. De hade oxå blue eyed tunics i små stl (1 och 0). Den blå kavajen var mer en innekavaj. Har aldirg sett den....jag har funderat på en blue eyed tunic. Det fanns i stl 0 och de var nersatta med 50%. Köper dock hellre ngt nytt än på rea då det inte är ngt jag "måste" ha. Men sänker de den till 70% så köper jag den.
  • Stargirl
    Mabimao skrev 2009-08-01 19:06:48 följande:
    Hur är solklänningen i frotté i stl?
    Helena loves terry? Den är iaf inte liten i stl. Jag har en i stl 1 då jag ville ha en rymlig och den är verkligen rymlig. Kunde köpt stl 0 utan problem.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna