Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mabimao skrev 2009-07-22 21:54:54 följande:
    Vive la differance...när kom den kollektionen?
    2006 tror jag
  • Audrey Will
    Duntoffla skrev 2009-07-22 22:44:41 följande:
    Om någon vet vad blusen jag nyss la in i BT heter får ni gärna skriva det i min GB eller här. Försöker lära mig alla namn Nu är det ost och kexdags med sambonCU
    Summer of 2007 Tunic heter den
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-22 23:08:19 följande:
    Mabimao, I'm sooooooooooooooooooo happy... and pink
    Få se nu då! Vad har du nu fått med dig hem?
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-22 23:35:24 följande:
    Åh, jag vet inte jag....... det dök upp en sån här hemma hos mig idag. Lite, lite förstor men så fin på. *lycklig*
    Åååhh den är ju så bedårande söt! Rea gissar jag? (har inte riktigt hängt med i turerna här)
  • Audrey Will
    hejlis skrev 2009-07-24 18:15:23 följande:
    Hej! Hoppas det är okej med en fråga. Har nyss "upptäckt" Odd Molly, och giller verkligen kläderna! Har dock inte provat något plagg ännu, så därför tänkte jag höra om storlekarna (om jag ska skicka efter). Jag är ganska kort, 1,63 med normalstor byst (mot liten då jag ej ammar...) och väger ca 60kg, dock har jag grövre ben och är nättare upptill. Vad tror ni? Jag är verkligen en mitt-i-mellan 36 och 38 normalt sett. Tack
    Hej! Generellt motsvarar storlek 1 small och 2 medium.. skulle tro du är någon av dom. Sen förekommer det vissa storleksskiftningar på en del plagg, fråga gärna här i tråden om du undrar om ngt specifikt plagg!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-24 22:07:09 följande:
    Annars brukar ju Glossy lyckas kläcka de där. Har fortfarande otäcka dingelidong-bilder i huvudet.
    Jag med.

Siabellon - Ang. inläggen på din blogg fick jag genast samma vibbar som PPP - att det är någon med egenintresse i frågan som blivit förbannad och gjorde ett desperat försök att döda hela kopiegrejen. Jag orkar inte ge mig in i diskussionen, men jag säjer bara, som jag sagt innan, att påståendet att dessa fabriksarbetande kineser regelbundet får en pall Mollisar i bonus får mig att fnissa varje gång.
    Varför gör man ett såna inlägg i en OM-blogg, ganska hätska och nedlåtande dessutom, om man inte försöker försvara/skydda något? Vad är vitsen? Det är min teori.

Har också luskollat de kompletta kollektionerna på OM och det är mycket "Åååååhh" framför skärmen! Jisses vilka sjalar förresten, de är ju enorma! (mannen frågade om det var plädar ) Många plagg i min smak - det blir en dyr höst i år känner jag..
  • Audrey Will
    Peak skrev 2009-07-25 09:34:07 följande:
    japp - kände mig manad!Vad är detta då?www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Grandmas-coat-BLA-ST-1-auktion_95944 2123 st coats!! Men kostar de inte så ord pris? Ahhh va jag vill hitta en på rea! Vad ligger reapriset på?
    Den säljaren har mycket Odd Molly kläder ute, och mycket av det till högre utropspris än ord.pris. Grandmas Coat kostade 2.099 kr nya.
  • Audrey Will
    triathlet skrev 2009-07-25 21:53:34 följande:
    Någon som har en föraning om vad denna kommer att kosta? Ungefär?www.marengs.com/smock-p-1142.htmlDen är ju lite lik poplin smock "love" blouse, någon som minns vad ni gav för den?Behöver nog ha både en vit och en grå...
    I förra kollektionen tror jag den kostade 999:-, men den nya verkar bli ett par hundra dyrare. 1199:- kanske?
  • Audrey Will
    triathlet skrev 2009-07-25 22:08:38 följande:
    Tack snälla för svar!Då är det överhängande risk för båda färgerna.Är de normala i storlekarna?
    Vet inte hur den är i storlek då jag ej har den själv, men nån annan i tråden vet säkert?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna