Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-26 23:50:31 följande:
    Svår var ordet sa Bull. Den är så snygg på galgen sen när den kommer på mig ser jag ut som Plåtnicklas i klänning.

Ser det dock inte framför mig. Plåtniklas ger ingen bild på näthinnan.....
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-27 00:04:08 följande:
    Ingen ordning på ungdomen idag Plåtniklas är Kalle Stropp och Grodan Bolls robotkompis som är ihopbyggd av konservburkar. En smula stel skulle man kunna säga.
    Ah.....visst ja. Såg mer Tin man framför mig.....(oz).....
    Känns fint med ungdom .
    Vad är det man säger? -Jag, en tjej på 36 vårar......
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-27 00:08:07 följande:
    Najtinajt girls...
    For me to.....sleep tight....
  • Mabimao
    Kajsan skrev 2009-07-27 19:53:38 följande:
    Spännande! Jag har ett paket från Odd Molly som väntar på posten, de ska ju skicka mig nån plåster på såret gåva för att jag råkat ut för Country Dreams .
    Kul....rapportera vad det var sedan, pretty please....
  • Mabimao

Toddes fru skrev 2009-07-28 23:49:42 följande:

Hej! Skulle behöva lite hjälp, det står helt still i mitt huvud just nu. Blusen som finns i rött, vit, rosa blå där det är smock upptill och det står odd molly loves you och band att knyta i ryggen, vad heter den modellen? Och vet någon vad dom kostade till ordinarie pris? Jag har tänkt sälja min men kan inte komma ihåg vad den kostade eller vad modellen heter..så jag är tacksam för hjälp :)
    Vilken storlek skall du sälja? Jag letar efter en. Poplin smock blouse menar du va? 999 kr har jag sett som fullpris. Är det en 3:a du skall sälja vill jag hemskt gärna köpa.
  • Mabimao

Toddes fru skrev 2009-07-29 00:05:09 följande:

Sara Mia skrev 2009-07-29 00:02:45 följande:
    Glömde tacka för hjälpen! Toppen nu kan jag lägga in den på tradera :)
    Jag kanske skulle kunna ha en 4:a....jag inboxar dig
  • Mabimao

Jag vänder mig till de vise........
    Vad tror ni? Kan jag köpa Poplin smock love blouse i 4:a?
    Jag provade 3 och tyckte den var ok, lite tight över tuttarna, men ok.
    Är det stor skillnad på storleken? Skall denna sitta tight eller kan den vara ok lite loose? Skall jag slå till.....eller leta efter en i 3?

• Mabimao
    Bina skrev 2009-07-29 09:45:59 följande:
    Ärmhål till ärmhål är den 55cm i stl 4. Den har ett knytband i ryggen som du justerar vidden med.
    Tack........
    Och jag har mailat dig
  • Mabimao
    pumbalumba skrev 2009-07-29 12:00:15 följande:
    Har inte en aning om vad den heter, ligger på Smögen bryggan. Mambiano kanske vet, har för mig att hon hade kollat in den med.
    Det var ju flera stllen som sålde OM på smögen bryggan.....
    Pondus hade ingen rea på OM (då de öppnar ordentligt i juni-juli så skulle de ju få börja med rea i så fall och det går ju inte, som butiksbiträdet uttryckte det)

och inte heller de som sålde mycket OM , vet ej namn (de skulle inte ha nån rea alls, ägarinnan hade butik i Göteborg och skulle antagligen ta grejerna dit, verkade inte som om hon reade alls då hon hade en del grejer från äldre kollektioner...),

men det fanns en butik, lite mindre, som hade rea på OM. De sålde även Hunky Dory mm. En liten butik i början av bryggan.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna