• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-06-14 21:02:55 följande:
    Och för alla som bor runt huvudstaden kan jag meddela att Butik Jackie i Kista Galleria har OM-rea. Något de inte hade på rea men hade gott om var Spoilers för de som drar strl 3 och nedåt (den är liten i storleken). Själv provade jag en 3:a och höll på att bryta armar och bröst när jag skulle ur den. Dvs inte riiiiiiiiktigt min storlek.
    Dumt att den är så liten i storlek
  • Bina

PPP grattis - jag har samma modell men i brunt.. liggande i skåpet ?-) *fniss*

• Bina

Tjyvläser lite här snabbt ... säger nattelinatt

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-15 10:37:39 följande:
    Nu klipper jag visakortet! Den här shoppen har flera godbitar jag suktat efter men inte ens hittat i butik i Sverige... och till bra pris. Nån som shoppat här? www.fittsandcompany.com/shopping/start.php
    känner igen känslan.. jag måste tagga ner lite.. tvingade mig själv att fota och lägga upp något att sälja nu. *straffa mig själv* Det går inte att shoppa var och varannan dag.
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-15 11:47:46 följande:
    MEn hjälp mig nu! SKa jag behöva bli orolig? Beställde lovelier knit fr Tintin i tors kväll o har ff bara fått en prel bekräftelse! Blir ju orolig att nåt är fel nu....... Bina: NU har du väl fått cuppisen? Jag fick velourroben fr Ajabaja idag och har fått avisering fr MissGreta om att jag har paket att hämta: poplinblusen. Jippie!!!! Tänker INTE gå in på den där fittsandcompany sidan eller vad den hette. har inte råd!!!! *kli kli i fingrarna* Näpp, det blir lite vila här. har varit vaken hela natten med jättesjuk 2åring...... natti natti på en stund
    Åh du också Siabellon.. här resulterade nattens gråt i sprucken trumhinna *lyckost där som får sova - jag har fixat barnvakt och skall jobba ändå* Sov gott!

Nope ingen cuppis- vi har seg brevbärare så jag har fortfarande inte fått dagens post. Jag följer dessutom mitt paket från Tintin via postens sida... du borde få bekräftelse idag tycker jag - annars ring vettja!
  • Bina

En sms-avisering damp ner.. perfekt i tid att hinna före jobbet! *vinkar*

• Bina

Idag har jag fått världens sötaste brev.. "Molly-mail" - tack Siabellon :-P :-P har inte provat men det blir säkert toppen!

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-15 18:23:24 följande:
    *gråter* har fått leveransbesked fr Tintin nu...... När de skulle packa min 3a lovelier så upptäckte de ett mindre fel på den o den skulle reklameras. så jag får ingen lovlelier!!! *storgråter* vet nån om det finns en blå sån i en webshop nånstans? Svensk helst
    neeeeeeeeeeeeeeeej jag hinner inte hjälpa dig leta just nu men senare under kvällen kan jag ta en runda (men då har du säkert hunnit runt överallt och hittat en!)
  • Bina

... så har jag väl hämtat hem min Full embroidered smock dress också... helt underbar!! Skulle jag bli tvingad välja med kniven mot strupen så undrar jag om jag inte skulle välja den före Berry dress SÅ mysig är den! *kärlek*

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna