• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon - ja jag tror faktiskt det.. att du kan ha en tvåa men den skämmer sig inte om du kör på en trea heller

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-16 23:02:18 följande:
    Jag har gett mig själv shoppingförbud idag. Två paket landade i brevlådan. Gubben bara skrattar och funderar på om jag blivit helt tokig men tyckte samtidigt att, fine, byt ut allt du har till OM om du vill - det är dina pengar. Fick för övrigt veta att jag får tillbaka pengar på skatten, kommer i höst precis lagom till höstkollektionen. Gissa vad jag tänker göra...
    Jag har just shoppat upp skatteåterbäringen och fick lite ågren - så jag rensar...
  • Bina
    LR75 skrev 2009-06-16 23:45:00 följande:
    Ja, den jag fick hem var ju oxå rosa...min favorit färg. Men jag ska nog jaga efter en mörkare och se om det kan funka bättre. Är jag ofin om jag frågar vad du har för bystmått? *inser att jag låter som en sjuk pervo* Så jag vet om det ens är någon idé att försöka.... Är det skillnad på de i bomull och det med ullblandning?
    Haha - här snackar vi om allt Jag drar 85 Ivar. Jag tror det finns närbild (den var inte så illustrerande över hur plagget sitter - mer på färgen) everydaymolly.blogspot.com/2009/06/dagens-molly_10.html
  • Bina

Jag undrar om det är någon här som är riktigt haj på textilförvandling? Jag har en bild på min blogg, en Molly med blekta fläckar på.. vad skall jag göra med den?

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina

Hoho.. är det bara jag som har morgonpigga barn?

Idag hoppas jag på Powerpuffpingla-paket

• Bina
    villemina skrev 2009-06-17 08:36:15 följande:
    IDAG hoppas jag att mitt paket (Tradera) kommer! Vad är det denna blusen heter nu igen?? Tror den kommer att bli bra som vardagsblus!!
    #327 Light cotton embroidered *love* jag har också haft den färgen men sålde den till min gravida vän som suckade lyckligt trånande när hon fick syn på den i min garderob.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-17 09:27:17 följande:
    Med den fascistoida postsnubben skulle jag inte hoppas på något paket förrän jul . Men vi håller tummarna. Jag puffar runt i min sjal idag
    och du är säkert sådär apsnygg
  • Bina
    silverspoon skrev 2009-06-17 09:35:08 följande:
    Hej! Får jag vara med här? Jag har följt er tråd ett tag, tycker det är så kul att läsa om ert intresse för OM - själv är jag sjuklig beroende och tillbringar timmar varje dag med att JAGA på tradera och i internetbutiker ... Helt sjukt! Mitt senaste inköp är 9th sweater i rosa - och en houstrucker klänning i grått - och nu är jag helt insnöad på en Lamy Dress, den långa (som finns på rea på juniform). Är det någon som vet hur den är i storlek? Jag är en 3/4, tycker det är lite svårt ibland att veta ... //Silverspoon (snart utan silver efter all OM-shopping)
    Välkommen hit till OddMolly-galningarnas tillhåll

Visst ÄR 9th sweater supermysig!

Har inget svar på din fråga.
  • Bina

Solskensmamma - jag har inget svar men har uppmärksammat frågan

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna