Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Ugglan71 skrev 2009-08-11 13:25:03 följande:
    Ja det är nog en bra ide. De har massor av trevliga erbjudande... Du fårväl ringa och höra om det finns platser kvar... skynda
    Det ska jag!
  • Stargirl
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 17:31:16 följande:
    Ska någon köpa lovely knit fall 09? Är så sugen på almost black
    Nope, gillar inte ull.
  • Stargirl

Kikade in i OM butiken idag. Köpte mitt första FALL plagg....dock med en dubbelparkerad bil utanför och en massa folk inne hann jag inte stora runt. Bild finns i bloggen. Hade nog inte köpt detta om jag inte fått känna på den först. Underbar irl.

• Stargirl
    malinoski skrev 2009-08-12 16:57:20 följande:
    Jag har lyckats få en ny hang-up från sommarkollektionen (ja, vissa vaknar sent..). Det är en robe i färgen blush. Vet att färgen har diskuterats här tidigare, men jag tycker den är riktigt fin!Min fråga till er som har en robe är bara, när använder ni den?Är ni nöjda?Vet inte om jag kommer att använda den utanför stranden, men den är ju SÅ fin!!Hjälp?
    Kolla i min blogg....köpte en idag
  • Stargirl
    malinoski skrev 2009-08-12 17:43:22 följande:
    Ah.. så fin den är! (och superfin blogg!) Men kände du dig inte helt bekväm i att ha den på stan alltså? Badrockskänsla?
    Inte i stan....men jag skulle kunna åka till mitt lokala centrum i den. Men funderade lite om folk tror jag har på mig en badrock.  Jätteskön är den och kommer att ha den OFTA. Men varken jobb eller stan är redo för en robe
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-08-12 17:57:06 följande:
    Äsch, har kommenterat på bloggen, den där kan inte misstas för en morgonrock. Men håller med dig, den lirar ju inte på jobbet direkt (iaf inte för mig).
      näe vi är ganska casual på mitt jobb men roben får stanna i hemmet
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-08-12 18:26:04 följande:
    Vi är semistrikta och jäkligt uptighta när vi träffar kund. Så jag ska definitivt köpa powerdressen (kavajen, brallorna och kjolen) när de kommer i butik.
    Picture 1862

Detta var jag idag på kundbesök....så det är rätt casual. Men roben vore nog att gå över ngn sorts gräns.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-08-12 18:42:45 följande:
    Stargirl är ju alltid superfin, sådär brun och smal
    {#lang_emotions_embarassed} men då...tack...kan lova att jag hade en dålig morgon då jag kände mig som en mupp.... fick inte till håret och allt blev fel. Tur att jag köpte nya kläder. Maken suckade bara när jag kom hem med påsen
  • Stargirl
    Picture 1873

Roben är på igen....jag kommer att ha den på mig varje dag. Den slår munkjackorna med hästlängder. Det blir garanterat en i velour till vintern. Men ni kommer att se denna som dagens varje helg. (för er som kikar in i min blogg) så hojta till när ni tröttnar eller när ni ser roben i velour hos ngn webbis om jag inte ser dem först
  • Stargirl
    elma skrev 2009-08-13 16:52:10 följande:
    stargirl: såg att milk&honey hade en velourklänning /robe....är det någon som vet om det finns kvar någon Ignorance dress i blush i Odd Molly butiken. Såg den här idag på stan på en tjej och jag blev förälskad....jag har hittat den på en huset-shop.com men frakten är så dyr....
    Tack! De har så dyr frakt....60 kr. Så inväntar vad Ajabaja får in....annars köper jag den från OM butiken nästa gång jag har vägarna förbi.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna