Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

alias skrev 2009-08-13 18:14:07 följande:
    Det är den i andra raden uppifrån, på MilkandHoneys sida, finns i rosa och blått, jag köpte rosa ... Väldigt figursmickrande och kvinnlig i modellen.En anna favvis, som jag inte köpte, är klänningen i plysch. Den fanns i rosa och svart (ser att MoH har den i blått). Den funkar nog tyvärr inte på mitt jobb, lite för mycket myspys, men ÅÅÅÅH vad jag vill ha den!Funderar ...
    Men den har jag tänkt att köpa för att ha hemma. Inte på jobbet
  • Stargirl
    alias skrev 2009-08-13 18:22:17 följande:
    Jag har inte plus så jag kan inte lägga in bilder, men jag köpte#327 light cotton embroidered i cherry#889 lovelove tanks, en i vitt och en i almost black#890 good vee tee i blossom (som cherry)#016 check me blouse i rose #021 T88 button down i rose#022 T88 smock i vittLinnena/tanksen blev jag helt kär i, de är ganska långa, vilket jag gillar. Och t-shirten (vee tee) -r i lite kraftigare bomull än vinterns t-shirts, det gillar jag.Och så, ja T88 smock och T88 button down, säger bara wow.Och 327an var ju liksom given ...
    Weeee......jag velade mellan en ny väska eller massor av nya OM....men väskan vann. Denna gången
  • Stargirl
    alias skrev 2009-08-13 18:27:01 följande:
    Kikade på den, fiiiiin! Den skulle vara så fin ihop med plyschklänningen, wink wink ...
    Den vore snygg med en massa saker Jag kommer att köpa plych klänningen helt säkert. Men inväntar nog lönen först. Väskan grävde ett stort hål i min plånbok. Båda sönerna fyller dessutom år denna helg så det blev både inköp av en dator och en Nintendo DS idag + spel. Så det finns inget utrymme för annat just nu.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-08-13 19:25:15 följande:
    Då är ju den självklara frågan: Vilken väska?Väskor är ju superkul det med!
    Kika in i bloggen....har fotat den nya fina väskan
  • Stargirl
    Morty skrev 2009-08-13 19:38:05 följande:
    Var och shoppade där idag (barnkläder) och hon sa att jag kunde ta och kika in imorgon kväll på deras hemsida för att kika/beställa Odd molly.
    Så bra! Då gör jag oxå det
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-08-13 19:38:56 följande:
    Fin! Och användbar kan jag tro.
    Ja verkligen. Jag köper bara klassiska väskor. Dottern ska få tillgång till alla då hon fyller 15 år. Det blir hennes 15 års present
    Sparar alla påsar, dustbags, kvitton osv så hon kan ha glädje av dem.
  • Stargirl
    alias skrev 2009-08-13 22:40:34 följande:
    Försöker få lite ordning bland mina mollysar ... Vem var det som hade gjort en lista över alla kollektionerna med namn och år?Jag skulle bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig med en länk ...
    Jag har oxå en med irl bilder på loggorna (inte alla dock)
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-08-14 09:53:26 följande:
    Vem va det som hade listan med loggorna och beskrivning av kollektinerna?
    Jag har de flesta....vissa tidiga saknas dock.
  • Stargirl
    Mamma till N o N skrev 2009-08-14 11:51:47 följande:
    HejJag behöver lite råd ;)Jag har fastnat för två olika tunikor, T88 smock och T88 buttondown.Har inte råd att köpa båda och undrar nu om någon kan hjälpa mig?? Hur är dom i storlekarna? Vilken är mest användningsbar?? Hösten är fylld med födelsedagar och årsdagar så då kanske buttondown är bäst? /M
    Jag tycker inte det är ngn större skillnad på användnings området på en Buttondown och Smock. Det är unge samma sak men men med buttondown kan du ha tights till då det är mer en tunika. Vilket du än väljer blir det säkert bra. Jag har tänkt mig en vit buttondown för just alla glöggfester etc under julen då det passar så bra med vitt och rött.
  • Stargirl
    alias skrev 2009-08-14 12:29:23 följande:
    Fler kollektionsfrågor - vinter 2008 heter ju Maestress Selectif.Om våren 2009 heter Color Superiore, vad hette då sommarkollektionen?Var det inte en kollektion som hette "Heart Glue"?
    Det sommaren heter "ltd edition Jewlette" och hösten ska heta "ladie Hippie".
  • Stargirl
    pumbalumba skrev 2009-08-15 18:48:42 följande:
    Åh vad jag önskar att det skulle finnas en svensk webshop med fullt sortiment!!!!!!
    Jag tror det är väldigt svårt att ha en butik och ta in allt i alla storlekar.  Tänk vilka fakturor man skulle ha 30 dagar efter leverans då kläderna hänger kvar i flera månader efter det. Så är det lättare att ha flera leverantörer med olika leverans och fakturadatum.
  • Stargirl
    pumbalumba skrev 2009-08-15 18:56:48 följande:
    Ja visst är det så, men önska kan man ju.
    Sant.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna