• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

villemina skrev 2009-06-18 15:33:22 följande:
    Sådärja, nu finns mina Mollysar oxå i bildtråden. Små (men klickbara) bilder. Har bara 7 OM-plagg, men garderoben växer snabbt! Är ju "nybörjare" på det här.
    Wohooo härligt
  • Bina
    efva skrev 2009-06-18 22:32:23 följande:
    Hej jag är ny på denna sida. Underbart att hitta ett sånt här forum där man ohämmat får prata om Odd Molly. Man kan ofta få lite tråkiga kommentarer från andra om man vill prata om just detta märke. Många tror att man är Odd Molly fantast pga man vill visa att man har råd eller någon annan märklig anledning och inte för att man helt enkelt är förälskad i kläderna.
    Visst är det härligt här! Välkommen

Jag fick menande blickar på jobbet - har du en ny Molly åh vad fin.. sen blev det - "har du en till" och "en till" ... då sade jag bara "Fråga inte - jag har några stycken" .... det har numer övergått i "ja hon är tokig" ... men det är hjärtligt och uppskattande även om jag faktiskt ibland känner mig besvärad av att veta att det kommer kommentarer så då tar jag något av det jag redan haft på jobbet för att slippa.
  • Bina
    randig skrev 2009-06-18 22:08:37 följande:
    Föresten hur är underklänningarna i storlek? Har hört att endel är små?
    Underklänningen som hör till Pilgrimklänningarna känns normal... däremot vill jag minnas att Spoilerklänningen och linnet är trånga.
  • Bina

Hej hopp!

Jag är nu midsommarklädd och åkte till affären... hörde två äldre herrar fnittra.. "skall vi be henne böja sig framåt" ... det gjorde att jag fick fotomani när jag kom hem... kommer i bloggen strax.

everydaymolly.blogspot.com/

GLAD MIDSOMMAR alla!!
    //Bina som firar bröllopsdag

• Bina
    freemind skrev 2009-06-19 10:31:32 följande:
    Hahaha... du står för dagens skratt :) Grattsi på bröllopsdagen!!
    Tack!
  • Bina

Pokergirl - den ser så URSÖT ut!! och det kan väl vara superfint med något under?

Haha Powerpuffpingla.. sträcker fram ett glas vatten (det är ju tidigt på dagen ännu ) *kram*

Hur skadad är man inte då? När man får höra kombon med lila basic cardigan till så vill man ju bara skrika "jag vill ha" .......men så har jag ju lovat mig själv att coola ner. Hmm..

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-18 23:04:48 följande:
    granntjejen frågar mig jämt: är det där OCKSÅ oddmolly? för det mesta gillar hon kläderna men det var hon som kallade mig kvinnliga svaret på Hugh hefner.......när jag hade terryroben på mig. har hon smak? NOT! Bina: omlottisen du suktade efter som jag har, vad heter den igen? jag ska precis göra ett inlägg med den men kommer inte ihåg namnet, annars har jag beställt en comma top i chalk i dag fr Folkart men med min vanliga otur är den säkert slut.....
    Men duh.. varför beställer du sånt som jag har? bättre att byta lite plagg ju

Jag vet faktiskt inte vad omlotten heter...
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-19 11:16:15 följande:
    En till som är skadad :) Du var så snygg i din outfit idag att jag genast var tvungen att beställa en private embroidered skirt :)
    HAHA - härligt med skadade tråden
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-19 11:09:11 följande:
    Kan någon stänga av den där jättefläkten som stormar ute????? Jag kan klä mig OM-piffigt när det regnar men blåst??? Wtf?  När ska OM börja göra vindjackor? Kan man ens vara snygg i vindjacka? El jo, Bina var ju faktiskt snygg i sin skaljacka. Själv ser jag mest ut som en hammock när jag har vindkläder på mig. Evt blr det en lång vit singoallakjol (kan gömma ett par tights under den), full embroidered tank med fjärilar och en enkel basic v-neck cardigan (rosa). Och!!!!!!!! Höll på att glömma, min full emb scarf såklart
    det regnar på här också nu men det blir väl att palta på sig ett par marinblå leggings och gummiboots.. ut för att plocka blommor med lillan..
  • Bina

powerpuff... du kommer bli som en liten fin bakelse även om du har leggings under!!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna