Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla:
    Jag ringde OM och det fanns 1 i stl 3 kvar i rosa.......vi struntar i det. Chansen att få tag i den känns inte så stor.
    Tackar för erbjudandet dock.

• Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:51 följande:

Jag såg den förut också och jag har heller aldrig sett denna.. Den anmäls nog snart.
    Jag har mailat säljaren och fått fler bilder, där man sett etikett i nacken och tags. Och att hon köpt den i USA modell nr 049........
    Jag har ingen aning.......känns inte som om säljaren själv vet om det är en kopia i så fall. Hon verkar inte ha helkoll på OM.
    Såg att hon lagt till lite i sin objektbeskrivning.
  • Mabimao

Hej......tittar in en sväng till er från semestern....hinnar inte läsa ikapp allt. Men oj vad OT det blivit.......allt från barnkläder till....ja, inte vet jag.......Jag kanske har fel och läst just de grejerna...det kanske inte är så mycket........

Hur som helst, jag vet att nån tipsade om OM butiker i Halmstad. När jag kollade på hitta plagget så fanns OM hos två Nordic safari affärer. Men jag har för mig att det fanns en annan? Har jag fel? Tänkte det kan vara bra att veta om det fina vädret inte håller i sig och man kanske svänger in till Halmstad........
    Ha det fint!

• Mabimao

Duntoffla: Det var ju du som tipsade om OM i Halmstad . Vi pratade ju om Dudette i stl 3......just det (solsting).
    Då håller vi tummarna för att den finns kvar.......det gör den nog inte dock.

• Mabimao

Har varit i halmstad och kollat OM utbud. På Nicco lite rea kvar. Mest underkjolar, men även lite frotté och få jeans.
    På Nordic Safari fanns det lite mer. Cocomma toppar, några tunikor och frotté klänningar......och tyvärr.....en Dudette i stl 4!
    Jag ville ju ha en 3:a.......snyft....... Så det blir att kolla T.
    Men jag vet ju i alla fall nu att 4:an är för stor.......

• Mabimao
    HardcoreHunny skrev 2009-08-10 22:44:30 följande:
    Jaså!! Som nyblivien OM fantast så får det ju absolut bli en tripp till Halmstad i morgon!
    Vad har du för storlek och vad vill du ha, så du inte åker i onödan......
  • Mabimao
    HardcoreHunny skrev 2009-08-10 22:46:03 följande:
    Bor man i en småstad så gör man.....utbudet här e knapert & tyvär min ekonomi oxå....iaf för att frossa i märkeskläder till fullpris..
    Nordic Safari hade en massa fint till 50% av andra märken. Hunky Dory tex.
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-08-10 22:57:33 följande:
    Vad synd att det bara fanns en 4:a kvar . Du får spana på T istället. Köpte du ngt annat?
    Nope.....ingen OM. Fyndade 2 sjalar och linnen dock. Jättefina linnen på HM. Ribbade med söt brodyr (runt halslinning och armar) Köpte tre (alla de färger som fanns, lila, powder och svart) kostade 79 kr styck!!!!!!!!! Blir toppen under OM koftor i höst & vinter.
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-08-10 23:07:47 följande:
    Ja, de är toppen! (tror det är såna jag har) Har de en rosett framtill på halslinnen också? Vet att det finns 2 liknande varianter. Synd att de inte har spets/brodyr nertill
    Sorry ni andra för OT.
    Ingen rosett och 94% viscose 6% elastane.
    Jag tycker om att det inte är spets nertill.
    För mig måste det vara spets på rätt sätt. Kan lätt bli fel....Tycker om virkade spetsar, mindre om lace.....har liiite svårt för spetsen på min cupcake tischa tillex. Fånigt, javisst.
    Jag är till exempel allergisk mot leggins med spets längst ner (på mig )
  • Mabimao
    HardcoreHunny skrev 2009-08-10 23:29:33 följande:
    Ååååå!!! Perfekta linnen!!Shit dina små tips kommer ruinera mig! Hihihihi.... :D
    Ingen orsak, det var så lite så........
    (Nordic Safari finns både inne i stan OCH på Euroshop)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna