Odd Molly tråd för oss inbitna
Duntoffla:
Jag ringde OM och det fanns 1 i stl 3 kvar i rosa.......vi struntar i det. Chansen att få tag i den känns inte så stor.
Tackar för erbjudandet dock.
Duntoffla:
Jag ringde OM och det fanns 1 i stl 3 kvar i rosa.......vi struntar i det. Chansen att få tag i den känns inte så stor.
Tackar för erbjudandet dock.
Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:51 följande:
Hej......tittar in en sväng till er från semestern....hinnar inte läsa ikapp allt. Men oj vad OT det blivit.......allt från barnkläder till....ja, inte vet jag.......Jag kanske har fel och läst just de grejerna...det kanske inte är så mycket........
Hur som helst, jag vet att nån tipsade om OM butiker i Halmstad. När jag kollade på hitta plagget så fanns OM hos två Nordic safari affärer. Men jag har för mig att det fanns en annan? Har jag fel? Tänkte det kan vara bra att veta om det fina vädret inte håller i sig och man kanske svänger in till Halmstad........
Ha det fint!
Duntoffla: Det var ju du som tipsade om OM i Halmstad . Vi pratade ju om Dudette i stl 3......just det (solsting).
Då håller vi tummarna för att den finns kvar.......det gör den nog inte dock.
Har varit i halmstad och kollat OM utbud. På Nicco lite rea kvar. Mest underkjolar, men även lite frotté och få jeans.
På Nordic Safari fanns det lite mer. Cocomma toppar, några tunikor och frotté klänningar......och tyvärr.....en Dudette i stl 4!
Jag ville ju ha en 3:a.......snyft....... Så det blir att kolla T.
Men jag vet ju i alla fall nu att 4:an är för stor.......