Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jag tycker TinTin brukar vara rätt snabb med att uppdatera... och för att inte tala om leveranstiden... Alltid varit lika nöjd när jag beställt där!

• Mamma2001

Ser inget hos varken Ajabajakids, Tintin, eller Sid&Sally... kanske är man en aningen för ivrig?

• Mamma2001

Näe ni, nu går jag och lägger mig... Hoppas på bättre lycka imorgon bitti eller under helgen... God Natt!

• Mamma2001

Ja... då sitter man här igen då! Verkar inte vara nån speciell som har uppdaterat webshoppen än inte... Frågade igår på Bernad & bianca också här i stan, och dom verkar inte ska få in något nytt förrän i augusti heller... Buhuu!

• Mamma2001

Vi åker ändå bort till veckan så jag väntar med att beställa något nytt då jag inte riktigt hittade något jag som kände att jag ville ha... Ska göra ett besök hos Salta Stänk i veckan istället... Kanske att man får med sig ett OM plagg eller två hem då!

• Mamma2001

"trösthandlade" ett basic Odd Molly linne idag eftersom jag ännu inte riktigt hittat nått från pre-fall jag känner sånt där supersug efter. Ja, linnet gav mig lite glädje idag i alla fall Som alltid när det kommer till att handla OM. Får se om jag hittar något mer i sthlm till veckan...

• Mamma2001
    Mabimao skrev 2009-07-12 10:23:49 följande:
    Är den någon som vet hur Everyday long carigan är i stl? Jag tänkte köpa en på rea i färgen emerald??? Militär grön eller vad är det för grön? Någon som vet?
    Jag tycker den är rätt stor i strl. Har 0 eller 1 i storlek på Odd Molly, min Everyday cardigan är i strl 0 och den är bra rymlig på mig.
  • Mamma2001

Här är en till som bloggar lite om Odd Molly....
    vartradhus.blogspot.com

Sitter just och funderar på dagens Molly klädval... Det blir nog det nya vita Pointelle linnet jag köpte igår & över blir det 4 Cont x-stich Dress i vitt med blå detaljer/broderier.

• Mamma2001

Vilka här har "Odd Molly blogar" nu då? Jag måste ju börja samla er alla på en lista....

• Mamma2001
    Bina skrev 2009-07-12 20:22:06 följande:
    Jag har probleeeeem... hur skall man kunna packa ner hela Mollygarderoben och hävda att det är nödvändigt för sex dagars bortavistelse?
    HAHA - här är en till som lär packa ner en del OM plagg , för 4 dagars vistelse i sthlm
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna