-
det är min nya favvisblogg också! Har tyvärr inte nåt annat tips men det vore kanske nåt för nån här i tråden......Innerjoin skrev 2009-05-26 21:37:06 följande:Någon som vet nån kul blogg där mycket Odd Molly kläder visas? Tycker det är så kul att kolla på hur andra kombinerar kläder, man får bra tips då! Förutom Bambis bambi.blogg.se/index.html då , som jag läser varje dag
-
Alltså, nu får jag väl bannor av de andra men jag upplever Lovley Kniten liten i strl, iaf den i bomull. Jag har annars alltid strl 3 på mina överdelar men den känns aningens trång. Jag är mellan 40-44 upptill(bredrygg, långa tuttar=stor kupa). Men det kan ju kanske skilja sig fr kofta till kofta också då det är stickade plagg. Sen upplever jag tex Tenfold koftan tvärtom i stället, rymlig. Men det är ju jag detPuffig Pingla skrev 2009-05-26 23:02:04 följande:Hej tjejer, Jag har precis ramlat in i OM-träsket . Trodde jag var förstor för att kunna ha deras kläder men i strl 4 funkar iaf i tunikorna. En liten fråga till er som verkar mer inne på det här; Lovley Knit har jag inte hittat i någon butik så jag har inte kunnat prova den. Hur är den i storleken? Jag drar åt +46-hållet och jag vågar inte köpa den utan att prova.
-
jag är nätshoppare i första hand. alla de i TS nämnda butiker har nog haft mig som kund. Men jag älskar att få missgretapaket! De är så snygga!
annars handlar jag om jag är i Sthlm, eller hemma i den lilla butiken med det lilla lilla O.Mutbudet. Eller grannkommunens lilla...... -
Ja det tror jag med! Prova att beställa en, annars kan du ju retunera eller sälja den på Tradera.Bina skrev 2009-05-27 20:53:36 följande:Powerpuff.. är du en 3-4 på annat borde du kunna ha en Lovely knit 4.
Kul att höra hur andra uppfattar kläderna.
BTW: såg att Line74 lagt ut en massa kläder igen på Tradera och hon har skrivit i sina annonser om de falska plaggen som cirkulerar där + såna som lägger ut annonser utan att ha plaggen. -
Jag har aldrig handlat av henne men hon verkar bra o seriös. Typ en som shoppar en massa o sen säljer när hon tröttnat. Fått det för mig bara.Pokergirl skrev 2009-05-27 21:20:20 följande:Siabellon: Nu hänger jag inte riktigt med, Line74, vem är det? Bra eller dålig säljare?
Eg vet jag inte vad jag ville säga med det inlägget, blev bara litet till mig när jag såg vad hon skrev i sina annonser om piratkopior o så. Typ att jag fick lite bekräftat att jag ÄR lurad jag med.
Svammel, hoppas du fattar liite bättre vad jag menade.
-
jag har handlat fr Country-Dreams innan nuvarande ägare tog över o då var det iaf inga problem. kommer ihåg att hon ringde hem en kväll och frågade om jag iaf ville ha en tröja jag skickat efter som skulle bli mycket senare i leverans än vad som först angetts. seriöst! nu har jag ingen aning om hur det funkar
Sen måste jag bara säga: VARFÖR ÄR DET RABATT ÖVERALLT NÄr jag precis bestämt mig för en vitshoppingmånad!!!!!!!
-
att avara en nolla när det vankas rea vore en dröm......
-
*asg*Innerjoin skrev 2009-05-28 16:28:22 följande:Ja, det beror ju på förståss vad man vill ha...Då gäller alltså den vanliga lagen även för dig: "Är det något man vill ha, finns det aldrig i ens storlek" Annars är det ditt straff för att du är så liten och smal ;) *skojar förståss*
-
Jag har en hood (vanlig, alltså munkjacketypen, kort, dragkedja o huva) i min vanliga strl o den är precis lagom. har också vanliga jympabrallan i velour + flera haight pants i min vanliga strl o alla sitter som vanligt. Skulle möjligen kunna gå ner en strl i byxorna men gillar inte alltför tajt. det är ju trots allt mysvelour!mimmi006 skrev 2009-05-28 21:55:20 följande:Hej! Är det nån som vet hur velourhoodien och byxorna är i storleken? Vill inte att de ska vara för tighta, skulle känna mig som Agneta Fältskog (men tjock) i ett par för tighta...
-
har man de rosa haigt pantsen så känner man sig automatiskt som ABBAAgneta - jag lovar! på ett bra sätt!