• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

*Läser och läser men har inget att tillägga *

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan

Hon är ju inte det, jag fick ju extremt korta svar från henne också, enstaviga och med obegripliga innehåll-
    Det sjukaste var när hon skickade mejl med en rad som svar i rubriksfärltet, men när man öppnade mejlet var det tomt

• Kajsan

Jag klämde på en Berrydress idag till 20% men jag höll mig, mest för att det inte fanns min storlek

• Kajsan
    Bambiblogg skrev 2009-06-09 21:40:48 följande:
    Åh, vart fanns den med 20% rabbatt???
    Mixit i Sundbyberg
  • Kajsan

All odd molly till 20 % idag

• Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-06-09 21:52:41 följande:
    Var det bara idag? Annars får man väl hitta sig ett ärende till Sumpan i morgon. (Egentligen inte ett problem då vi har huvudkontor där .)
    Ring och hör med dem
    Sist jag lockade dit en hade de precis slutat med 30 % dagen innan hon kom dit
  • Kajsan
    Bina skrev 2009-06-09 21:53:28 följande:
    Grattis - ja jag får väl vara nöjd med att jag betalade fullpris men lyckades få tag i den..
    Din storlek fanns inte ändå, så du gjorde ingen dålig affär
  • Kajsan

Inte odd Molly, men jag har velat i evigheter på den här koftan som jag hittade när jag satt och letade rolig Odd Molly.
    Nu kunde jag inte hålla mig längde då jag DRÖMDE om den inatt {#lang_emotions_heart}
    Jag hade ju klart ångrat mig om nån annan snott den

www.redheofsweden.se/index.php&flypage=shop.flypage_new&product_id=859&category_id=17&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=68

• Kajsan

Underbara skinnjackan på rea hos Missgreta.se, hade jag vart rikare och den i min storlek hade jag inte kunnat hålla mig.
    Jag tycker den är helt fantastisk! {#lang_emotions_heart}

• Kajsan

Å satan! Det här var nog den finaste jag sett! Varför har jag inte sett den förut.
    Jag MÅSTE ha! Nån som vet vart den finns eller vad den heter?

www.yoox.com/item.asp&YOOX=ODD+MOLLY&dept=women&tskay=4FA1ECD0&rr=1&cod10=34131889BU&sts=sr_women80

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna