Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 17:17:55 följande:
    Japp, handlade där igår. Varnade henne för en hord med OM-dårar som kommer ringa och terra henne.
    Hur är det: är priserna man ser på sidan redan nedsatta med 20%? (hoppas inte) Hur är det med frakt?
  • Innerjoin
    gambia90 skrev 2009-06-12 17:38:31 följande:
    Audrey Will skrev 2009-06-12 17:13:29 följande: Mailade just iväg en beställning till henne, så bra service. Bad henne räkna upp vad hon hade kvar i stl 4 och sedan fick jag välja och vraka av listan ;) Kommer definitivt shoppa där igen
    Oki, hur var det med frakt?
  • Innerjoin

Hur gör ni om ni handlar på Tradera? Betalar ni bara vanlig frakt och håller tummarna att det ska komma fram, eller lägger ni till rek?

• Innerjoin

BÄSTASTE Traderasäljaren ever!! Jag skrev ju igår att jag budat hem en
    sån här på Tradera: www.mamut.net/wwwcountrydreamsse/1027_916_10_front_2_2.jpg
    Betalade i går (hade som tur var samma bank) Är ju lite nervös att den ska komma bort i posten...
    Så får jag detta svar idag:
    "Nu har jag lagt på ditt paket men jag hade beräknat fel på portot & ber så mycket om ursäkt.Portot gick på 24:- alltså så har du fått betala alldeles för mycket.
    Jag tog ett eget beslut så jag skickar ditt paket som rekommenderat brev & jag bjuder på det.(74:- totalt)
    Vill du ha mellanskillnaden 11:- så postar jag gärna dom till dig.
    Som sagt så är jag ledsen för att jag beräknat fel på portot men hoppas att du blir nöjd med blusen när du får den!
    Önskar dig en Jätteskön sommar & önskar dig Varmt välkommen tillbaka!
    Väl Mött:Minna ?Guldfisken35?
    Jag hade betalt 36:- i porto, så jag vet inte riktigt hur hon räknar...men jag är glaaaaad !! Slipper vara nervös att den ska komma bort!!!

• Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-15 18:23:24 följande:
    *gråter* har fått leveransbesked fr Tintin nu...... När de skulle packa min 3a lovelier så upptäckte de ett mindre fel på den o den skulle reklameras. så jag får ingen lovlelier!!! *storgråter* vet nån om det finns en blå sån i en webshop nånstans? Svensk helst
    Här:
    www.lejonhuset.com/products.html
    och gratis frakr! Skynda skynda!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna