Odd Molly tråd för oss inbitna
Nu skall det nog funka - det var jag som inte fick till tekniken riktigt!!!!
Nu skall det nog funka - det var jag som inte fick till tekniken riktigt!!!!
Tusen tack!
Hade inte du den snygga röda Berryn?
Vadan detta, den är väl supersnygg nu till sommaren med en jeansjacka över? Eller känns den "för fin" att slacka i sommarvärmen i? Jag gjorde nämligen den reflektionen när jag stod och höll i den på rean idag.... Det blev en liten goding från höstkollektionen istället, bild finnes i bildtråden....
Mer info finnes på min alldeles launchade lilla Molly bloggis....
mollyflickan.blogspot.com/
Nä, jag vet! Dyr som attan, men tänkte faktiskt rensa ut lite Mollysar från Garderoben och på så sätt inbringa de sköna slantarna....
Bina, du är min förebild!!!! Besöker din blogg dagligen, det är så spännande att se vilka nya snygga kombinationer du har på dig!
Nora - hur va rean på ajajbaja, fanns det inget kul kvar där?
Finns en liten söt butik på söder i Hbg som har mkt fina Mollysar, dock kommer jag inte ihåg namnet just nu... Någon här inne som vet?
Lite varningstecken just nu för de nyupplagda annonserna på Tradera:
www.tradera.com/search/result.aspx&search=odd+molly&search_category=-1
Med tanke på vad vi vet är det som kopieras mest är det lätt att se vilka säljare som har många annonser med samma "nya" plagg i olika strl, eller hur. Fy vad trist att bli lurad, om så nu är fallet....
Länken funkade inte som tänt, men sök på nyast upplagda, så tror jag att du förstår vad jag syftar på...
Hi girls,
Gud va ni skriver, jag hinner ju knappt med efter några dagars frånvaro från tråden. Fortsätt, det är så härligt att det finns fler fantaster än en själv.
Jag har faktiskt försökt mig på Bloggeriet ett tag nu, så ni får gärna kika in och ge feedback, jag är ju grymt nybörjare på sånt här, och inte vidare van vid att läsa Bloggar heller. Men det var Bina härinne och Bambis fina bloggar som jag följt ett tag, som fick mig oxå att försöka på det.
Välkomna in om ni har tid och lust!
mollyflickan.blogspot.com/