Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-06 09:29:27 följande:
    Iiiiiiiih!!!!Nu har jag tagit det stora steget med "dagens outfit" i bloggen. *svimmar*Jag får se hur mycket jag vågar köra det men jag ville visa hur coolt det blev med den spejsiga underklänningen.parlorforpinglor.blogspot.com/
    När jag såg dig så kändes mina fynd i dag som klockrena. Livelot är ju så söt.

Ville egentligeen bara säga att jag fyndat. Tjohoo!
    Har ju läst här att man kan ringa Mathilde. Så....det gjorde jag i jakt på jeanskjolen. Trodde inte att jag skulle få napp....men de hade i stl 3.
    Jag är skeptisk men vågade inte låta bli. Jag köpte den och får prova hemma.
    Går det inte kan jag väl sälja den på Tradera. Hade nog behövet en 4:a....

Hon var så tillmötesgående och trevlig och hade tid med mig att jag handlade två saker till. En Livelot som jag sa, powder stl 3, Och en plysch robe, velvet stl 3.
    Har Hooden och pant i velvet sedan innan. Oj vad jag kan alternera nu!
    Västa mystanten!!!! (detvar nog tur att jag inte vann auktionen med agnethadressen m.m idag. Hade blivit värsta mys överdosen i garderoben.....)
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-06 09:41:09 följande:
    Samma känsla här - inte haft problem och det förvånar mig - för hon var superhjälpsam i telefon och joxade med olika grandmas för att mäta ordentligt osv.
    Jag mailade henne igår kväll och fick svar inom 5 minuter.
    Kortfattat men korrekt. Kan det inte vara så att hon uppfattas som otrevlig för att hon bara skriver det hon måste?Ingen annat. Inga krussiduller liksom....
    Att hon krånglar med returer och liknande är ju däremot oacceptabelt.
    Hon kanske läser tråden och skärper sig...............
  • Mabimao

Jag har förstått att de nyss haft crochet lovely knit på Kosta outlet......
    Jag ville ha en röd.....(drömma, drömma).......kunde till och med nöjt mig med vilken färg som hest.
    Men de skickar INTE. Gjorde det ett tag, men det blev för mycket jobb med det.
    Nån som hann handla?

• Mabimao
    Kajsan skrev 2009-07-06 18:08:23 följande:
    Fast här var det krusiduller, en decimeret text och det tog 2 veckor att skicka det.Jag är faktiskt chockad, och jag ber om ursäkt att jag tjatar , men jag är en så van näthandlare och har aldrig ens vart med om nåt liknande.
    Nä, varför hålla på och försöka förstå henne egentligen. Hon har helt ärligt inte skött sig vidare bra mot ganske många köpare. Man blir bara så förvånad att hon beter sig så olika mot oss köpare. Ena dagen si och andra så. Hon är inte rädd om sitt rykte.....det kan vara farligt. Tänk vad stor shoppare hon missar här!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 19:14:53 följande:
    Jag tror vi har typ samma storlek.
    Tyckte det såg ut på på bilden.
    Tänker mig ett långt linne eller så under.
    Äger du en jeanskjol? Stl?
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 20:20:18 följande:
    Hihiii, är en rejäl 4:a.Jeanskjolen i strl 4 går på mig men den sitter inte snyggt så jag äger ingen. Kör med en kopia från Kappahl.Men jag filar på det där med figuren. Är förhoppningsvis en liten 4:a när sommaren är slut.
    Då kommer jag aldrig komma i den jag fyndade idag. Vi får se när den kommer med posten? Jag tror inte jag kommer gå back på det om jag säljer den. Men helst skulle jag ju byta mot en 4:a. Vi får se....
  • Mabimao
    pumbalumba skrev 2009-07-06 20:51:41 följande:
    Jag åker förbi Kosta outlet i morgon, så jag kollar efter en sån, är på span efter en själv. Vilken storlek vill du ha?
    3 i vilken färg som helst. Vilka har den gjorts i mer än röd?
  • Mabimao
    pumbalumba skrev 2009-07-06 21:42:06 följande:
    Jag vet inte riktigt i vilka färger, har själv sett den i rosa.
    Rose, grey, chalk eller röd i 3. Vad tror du de kostar?
    Jag har shoppat en hel del de sista dagarna. Livsfarligt att hänga här inne. Man blir mer beroende än innan.....
  • Mabimao
    pumbalumba skrev 2009-07-06 21:55:33 följande:
    Okej, ja då får jag se om jag lyckas hittat något.
    Jag får hoppa det. Jag får lägga in kortet i frysen ett tag. Det är ju semester snart....
    Men lycka till och tack för att du ville kolla åt mig!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna