Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Pokergirl skrev 2009-06-10 18:52:00 följande:
    Jag har också shoppingstopp men är det rea så måste man ju göra undantag, då tjänar man ju pengar (något maken inte riktigt förstår när jag försöker förklara).
    ~
    Ekonomi är inte deras starka sida. Synd om dom.
  • Audrey Will
    villemina skrev 2009-06-10 18:52:21 följande:
    Gokväll! Undrar hur Tenfold Knit är i storleken? Liten eller stor ?Jag har två Lovelier Knit (båda färgställningarna) och de töjer sig en del... Har storlek 3 i dem men skulle nog ha 2 istället.Vad ska jag köpa för storlek i Tenfold?? Vilken färg på Tenfold Knit är mest användbar??*velar*
    Jag har också Tenfold Knit (ull) och tycker med den är rätt liten i storlek. Är vanligtvis 2 el. 3, beställde först en 2:a men fick byta till 3:a, och den sitter som en smäck.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 19:58:52 följande:
    Glossy: Dang vad jag kelade med Livealoten Bina: Den satt som en smäck Den som frågade om vad man kan ha under en Livealot - Spoilerdress är jättefin under. Alt Private dress. Om man inte känner att plånboken räcker till så har både Åhlens och H&M jättefina likadana just nu.
    Åhh! Hoppas du viskade till den att snart får du en mamma, Glossy ska köpa dig!

Har också sett att H&M har fina OM liknande linnen.. Frågan är om man ska satsa på ett sånt eller lägga på nån hundring och få ett fint 2nd hand på Tradera.. Sådär funderar jag hela tiden!
  • Audrey Will
    villemina skrev 2009-06-10 21:39:37 följande:
    Just det... Känns inte kul om det är en fejk. . Har mailat om en (i Kristianstad där jag faktiskt bor) och hon säger att det är en gåva från sambon som köpt den i USA, men att den inte passar. Frågade henne lite fint om äktheten och till svar fick jag att hon aldrig hört talas om att det finns kopior av OM.
    Hej!

Får jag passa på att fråga dig vilka butiker som säljer Odd Molly (och kanske Hunky Dory) i Kristianstad? Bor inte så fasligt långt därifrån!
    Tack!
  • Audrey Will
    villemina skrev 2009-06-11 13:42:47 följande:
    Hittade nyss denna butiken. Ska definitivt köra dit (har inte långt alls) innan midsommar! 20% på allt innan midsommar! www.idyllinterior.se/default.asp
    Åh vad kul med fler OM-webbisar! Det finns fortfarande doldisar! Och Hörby är ju inte så långt.. (lägger upp rutten för bilsemestern i sommar )

Fick också mail från TinTin, och är också sugen på frotte kappan! Kan inte bestämma mig för vilken färg som är finast!

Såg ni snackade lite om Grandma's Coat.. jag köpte min (ljusblå) för 2 år sen i strl.2 och jag tycker den har töjt sig som fan, fast jag inte använt den farligt mkt, och bara kemtvättat den. Den sitter inte alls snyggt på mig, vilket retar mig för den är ju såå fin! Tror man måste vara lite bystigare/fylligare upptill för att fylla ut den snyggt.. Vet inte vad jag ska göra med den.
    /Plankan
  • Audrey Will
    Milliemolly skrev 2009-06-11 18:30:00 följande:
    Köpte livealoten idag...men shit.............jag är 160 lång och den var ju dökort Vad har ni under? annars var strl 1 bra.
    Oj! Ja då kan väl jag som är 1.78 fetglömma den.. även om jag så tar en 3:a!
  • Audrey Will
    *bööööl* Jag är ju 175 cm över havet, blir den en magtröja till mig då?? Återstår väl att se när den väl dimper ner i postlådan.
    You are my guinea pig! Ska bli jätteintressant att höra hur den sitter på dig, hoppas den kommer passa!!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 18:53:03 följande:
    Vill påpeka att vi inte snackar skit här. Vi bara leder folk in i rent och hederligt shoppingfördärv Nästa tråd får heta "Odd Molly för inbitna - Din väg till ruinens brant (men du är lycklig under tiden)"
    Eller "Vikten av att vara snyggt klädd när Kronofogden ringer på"!
  • Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-06-11 20:48:07 följande:
    *sträcker på mig rätt stolt o tuppar mig*Jag har den!!! Världens vackraste om du frågar mig!(ibland får man väl skryta lite va?) Föresten så gillar jag de nya Trådnamnen! Jag röstar just för tillfället på den sista varianten med kronofogden.
    *Impad!!* Den är verkligen fin! ( och klart vi får skryta!)
    Siabellon skrev 2009-06-11 19:24:50 följande:
    Den funkar absolut som tunika. har haft min i två dagar nu, först till velourhaighten o sen till jeans. men grannen kallade mig den kvinnliga varianten på Hugh Hefner....*mutter* hon har ingen smak alls!
    Hugh Hefner.. *ASG*! Åh har du med velourhaighten.. avis!
    Yeah! Hoppas den inte skickas med Ö-post så jag har den om typ 2 veckor, eller nåt. Det verkar ju inte va några problem att få igen pengarna om det skulle vara så
    att den inte passar. www.tradera.com/Odd-Molly-blus-modell-862-sto...
    Du har den säkert snart, kanske redan imorgon! Och nej, du lär inte ha några probs att få igen pengarna!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna