• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon - men visst kan du ha missing dress med skalbyxan under eller varför inte köra på haight pants och robe - mjukt och skönt under skalkläderna! Ändå ingen som ser men du känner lyxen mot din hud.

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-19 11:39:29 följande:
    Äsch - varför skulle hon frysa förresten? Hon har ju blå päls över hela kroppen 
    hahaha...
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-19 11:53:05 följande:
    nån har lagt bud så nu får jag vackert vänta o maybe slåss om den. ninjabudning om jag inte hittar annat att handla under helgen.... har bestämt mig: tar banne mig klänningen när vi åker dit o när jag börjar bli blå, även på huden, inte bara pälsen, är det dags för fleecen. men det får bli tights o gummistövlar o kofta o regnjacka över. tjing alla!
    tjingeling!
  • Bina

Jag skall bara skvallra att det blev väldigt gulligt med 9th sweater chalk över min outfit idag

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-19 12:00:45 följande:
    Jobbar hårt på bakelsetemat här. Bakar Leilas Masarintårta och ser ut som en f*ing maräng.
    hmm blir säkert bra ändå *klappar på*
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-19 12:12:49 följande:
    Perfekt. Nu måste du ju se ut som en hel OM-reklam (på ett positivt sätt). Helena C. off you go! In med Bina i stället.
    hahahahaaa... dagens garv.
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-20 09:34:32 följande:
    ajabajakids drar igång rea nu på morgonen! kommer bara t förstasidan än så länge sen står det att de ska börja under morgonen. det värsta äratt det redan är så urplockat hos dem men jag är SÅ sugen på den gröna frottéoverallen. villken strl skulle ni tagit om man är 1-2 nere o 3 uppe? Jag funderar på 2. men 3 kanske är bättre trots allt. HJÄLP! (vet ju inte om det är rea på den ens men........finns velourvarianten i rosa tar jag nog den istället!)
    Siabellon ser du att de har robe i chalk apbilligt? (fast du kanske har den förresten)
  • Bina
    pumbalumba skrev 2009-06-20 14:54:44 följande:
    Har nu köpt mitt första plagg Makeout dress rose, längtar till att den trillar ner i lådan.
    Grattis - den ser verkligen URSÖT ut!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna