• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Pokergirl skrev 2009-06-21 10:43:46 följande:
    Grattis! *muttrar själv lite över att lovely knit i purple bara fanns i 1)
    Ja jag hade nog helst velat ha en purple också om jag skulle haft någon.. vilken tur vi har som kan spara våra pengar
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 11:25:43 följande:
    Gahaaaaaa.... är helt utan självdiciplin!!!! Ska hugga av mig armarna eller nåt. Det blev en rosa #100 "poplin smock love blouse". Jag älskar min i chalk så jag får väl se det som att jag skaffade en kompis till den.
    *ASG* okej grattis dårå!
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:12:36 följande:
    Åh, jag med min vanliga otur lär väl inte få nån lovley knit nu heller. *deppar järnet*
    håller tummarna!
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 12:03:37 följande:
    Oj, borde komma hem till vår tvättstuga och titta. Får ständiga chocker när jag tittar i tvättstugan (el gräver i garderoben). Borde göra fynd där i stället för på rea och i nätbutiker. Srämmande dålig koll på graderob/tvättstugeutbudet. /En ständigt förvånad PPP med guldfiskminne
    Du ville att jag skulle komma hem till dig och inventera?
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 12:04:32 följande:
    Rubbad *snurrar med fingret vid örat (sk. plingplongrörelse) och tittar med nedlåtande blick*
    Hygglo
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 12:13:26 följande:
    Inventera, rådda upp, stryka, vika. Verkar som vårt ickeexisterande hembiträde har rymt.
    anmäler mig frivilligt mot att jag får låna lite grejer
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-21 12:29:36 följande:
    Hahaha.... jodu... där kan man göra fynd :) Jag har startat en Odd Mollyblogg (skriver in adressen här när jag är klar) och håller på och fotar alla mina plagg, därför letar jag i gömmorna :)
    Adress direkt tack (som tack får du en länk hos mig )
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-21 17:59:29 följande:
    Fast den var mager (tursamt nog för min ekonomi).
    mycket klen.. dessutom har de minimiorder på 600.. synd för dem att de inte fick mig som kund idag då..
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna