Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-07-09 17:42:02 följande:
    Så patetiskt, jag kan inte ens länka till plaggen jag inte har råd att köpa!Eller hur, man ändrar smak stup i kvarten, man blir trött på sig själv..

Fast det roliga är att det är samma top som du och nick name sitter och länkar till.

Då måste den ju vara fin.

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-09 21:29:15 följande:
    kan inte låta bli att länka till denna annons med tanke på inläggen om längden på haightsen......www.tradera.com/Odd-Molly-plyschbyxa-stl-2-au...
    klockren definition om hur längden kan bli helfel.
    Mabimao skrev 2009-07-09 21:02:36 följande:
     Har hört en liknelse om Inga Jill här på FL? (det kanske var om Agneta dressen)Jag är 173, kanske för lång då?Finns det foto på någon med sina på?
    Det är jag som är Inga Gill-varning. Min rumpa är inte gjord för att synas i velour. Den gör sig bäst osynlig, dvs i fladdriga kjolar.
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-07-09 22:19:49 följande:
    Sitter o drömmer om en fet lön nu. Är mammaledig och ska vara ett tag till, sparar på föräldradagarna så gott det går men nu vill jag ju handla kläder!!!Bara för det har jag börjat längta tills jag ska börja jobba igen. Känner ett väldigt behov efter en massa OM...Kanske ska sluta läsa här?? Härligt blir det sen(när jag börjat jobba igen), med 4 ggr så mycket pengar som nu. Då jäklar ska Visa-kortet glöda! (Ursäkta, det här var lite OT märkte jag nu).
    Äh, klart man kan diskutera mollydollars .
    4ggr nuvarande inkomst leker man ju inte bort. Det blir många mollysar av det.

Är det någon som har koll på om long cardigan kommer i andra färger än royal? Det blir liiiiiiite väl intensivt för en sån mes som jag.

Ps. har ni spanat in underklädessortimentet som kommer i höst??? Finns lite på min blogg och massor på OM's hemsida. *drömmer om en spoiler i färgen chocolate* {#lang_emotions_kiss}
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-09 22:40:41 följande:
    Bina! Bina! Ser du vad de skriver om våra velourbebisar? *stött* ( )
    Du "miss 178 centimeter över havet", kom igen när din rumpa ser ut som Barbaskön on crack när du har velour på dig.

Tycker de enfärgade är snygga på andra men den där Traderabilden... Scary!!! (förlåt kära personen på bilden men det var verkligen inte vackert. Tar du åt dig och blir stött kontakta mig och jag lovar att skicka över en bikinibild på mig).
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-07-09 22:42:39 följande:
    Brands Factory Outlet
    Var ju där i helgen. Mycket ocharmig lirare i kassan. Ilsken anabolatomte utan någon som helst servicekänsla. Fick inte alls lust att handla där igen. {#lang_emotions_yell}
  • Puffig Pingla
    malin o skrev 2009-07-09 22:41:36 följande:
    Var i Borgholm o var otroligt sugen på OM efter att ha hållt till i denna tråden Det var inte REA på Lavendel men jag kunde inte hålla mig ändå. De hade inte mycket kvar. Stod o velade mellan en grandma o en virkad omlott kofta i rosa (är det lovley knit nåt?! lär mig aldrig namnen o definitivt aldig siffrorna...) Tror jag stod där i 45 min o provade, barnen var inte lyckliga... Men det blev en grandma för den var ju typ 800:- billigare, MEN nu kan jag inte släppa den andra, den var ju supersnygg!!!! Nån som har koll på var den finns på REA?? Vet ni vilken jag menar? Storlek 2!
    Lovely Knit är väl egentligen på rea överallt där de har kvar den. De flesta butikerna blåser ju koftsortimenten nu för att göra plats för lovely knit i ull i stället.

Men just den rosa tror jag är himla knepig att hitta.
  • Puffig Pingla
    Innerjoin skrev 2009-07-09 22:49:21 följande:
    Haha, ni är inte kloka nånstans Skrattar så tårarna rinner här....Barbaskön on crack. Jag tror mig också ana varför personen säljer dem......Men kanske bättre försäljningslycka om man INTE poserar i kläderna...
    Japp, eller mitt nya säljargument på Tradera skulle kunna bli "Är du snyggare än jag i den här? Köp den då!!"
    Borde tilltala folks tävlingsinstinkt.

PPP borde packa men det är mycket roligare att hänga här.... *går och viker några mollysar*
  • Puffig Pingla
    Innerjoin skrev 2009-07-09 22:51:17 följande:
    Hade de nåt där då? Eller brukar de få in nåt? *planerar mitt Stockholmsshoppande nästa vecka, hurra vad familjen ska jubla*
    Tror inte de fyller på så mycket på sommaren. Då lever de mest på att lura stackars turister (haglar av japaner där).
    Skulle hellre satsa på de butiker i stan som har 50% för de hade knappt några outletpriser. Men om man vill hitta några gamla saker som inte blev så poppis under "amore spare integritas" så finns det ju ca 15 olika plagg att välja emellan (men det ser ut som personalen har sovit med dem på).
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-07-09 22:57:55 följande:
    Jag har varit där massor av gånger men aldig handlat... Men på Mathilde i PK-huset var ju personalen hur trevlig som helst :)
    Mathildes personal är toppen. Speciellt butikschefen som lägger ner sin själ i att leta rätt på det du inte hittar. {#lang_emotions_flower} till henne.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-09 23:06:26 följande:
    Paaaaaaarty-Biiiiiinaaa is here
    Yo! *trallar på Pinks "get the party started*
    Bina's in da house!!!!!

Ja och nja, jag fixar 4:an med knappen öppen och ingen bh. Lite väl mycket boobies överallt men det går. Ärligt talat, vad gör man inte???? Och efter 3 pulverveckor så lär ju iaf bopparna ha minimerat till sjögurkor á la Siabellon.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna