Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

freemind skrev 2009-07-09 23:12:13 följande:
    Jag tror att det var hon jag blec expiderad av! Underbar :)
    Liten, blond med långt hår. Går runt i stora tunikor (misstänkt graviditet).
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-07-09 23:12:13 följande:
    Jag tror att det var hon jag blec expiderad av! Underbar :)
    Men ärligt??? Är det konstigt att du fick bra service? Du styrde ju upp hela deras dagskassa.

Jag borde egentligen få provision från Mathilde för att ha lurat dit dig.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-09 23:26:22 följande:
    Noterat haru fixat fram nån cupcake tankett dårå?
    Har inte ens hunnit tänka på det än. Mer gått och klurat på min hyllexponering i pointellen idag. Jag har fått mycket manlig uppmärksamhet men väldigt lite ögonkontakt .
  • Puffig Pingla

Tjabatjenahallå!!!!
    Försvann lite abrupt igår. Proppen gick vilket väl måste tolkas som gudomligt ingripande att det var dags att gå och lägga sig.

Idag är jag en mjukis-Molly. Skönt eftersom vi ska köra ner till Skåne i eftermiddag.
    Fortfarande ingen som har tips på butik i Helsingborg? Ska dra en sväng till Ystad oxå så har någon tips ditåt så tas det gärna emot.

• Puffig Pingla
    Ugglan71 skrev 2009-07-10 11:42:08 följande:
    Tråkigt! Vart bor du? Jag kan kolla här i sthlm?
    Tack, jag bor i Sthlm oxå så jag får spana efter helgen. Hoppas att den finns någonstans då. Annars deppar jag ihop en smula.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-10 11:44:56 följande:
    Pingla.. vad innebär mjukis-Molly? (msn?)
    Mjukis-Pointelle och Mjukis-Lovely Knit. (spana snyggbloggen med fyllefoto)
    Ärligt talat, den långärmade pointellen är som att ha ett gosigt lager hudkräm på sig.

(no msn at work. Huge firewalls)
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-10 11:51:48 följande:
    Pingla.. konstigt min googlereader tog inte upp dig idag.. aha jag trodde du var ledig idag.. då förstår jag
    Jobbar halvdag..... eller halvdant om jag ska vara ärlig

Nu har jag shoppat! Blev en almost black livealot (ist för rosa) och en choclate full emb smock dress. Tjoho!!!! Ät gräs Juniform!!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna