• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

MinSeth skrev 2009-06-23 20:07:03 följande:
    Hur är Berry-klänningarna i storleken?
    Normal till rymlig.
    Det finns bild i min blogg.. jag är en 4-3:a och det är 4:a på klänningen. everydaymolly.blogspot.com/
  • Bina
    MinSeth skrev 2009-06-23 20:26:47 följande:
    Du var fant!astiskt tjusig i din! Jag vill också haaa...
    Tack snälla
  • Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-23 20:35:34 följande:
    Wow - den klänningen vill jag ha som jag hittade här: mollyflickan.blogspot.com/ Blir antagligen ruskiligt dyr bara.... När släpps höstkollektionen egentligen? Bina - Vad kul med alla Mollybloggarna - härligt att bara länka sig runt i Mollyvärlden!
    Visst är det
  • Bina
    pumbalumba skrev 2009-06-23 23:54:27 följande:
    Bina, fantastisk blogg du har. Gör ju helt klart att man blir mer begeistrad. Idag så åkte jag in till stan med äldste sonen för att köpa skor till honom, poppade in på en klädaffär och hoppsan de sålde visst OM, hade inte en aning om det, kom ut med en tunika. Så från noll plagg till 2 på några dagar Är bara att inse, jag är nog fast. Till Mathilde butiken i Stockholm. Någon skrev att de skickar, funkar det att ringa dit? ja som ni ser så är jag redan sugen på mer Borde förbjuda mig själv att läsa denna tråd.
    tack snälla

Ja det är farligt - lätt att trilla dit rejält!

Ja Mathilde skickar - det är bara att ringa - de knappar in ditt kortnummer för betalning och sen är paketet på väg.
  • Bina
    pumbalumba skrev 2009-06-23 23:58:39 följande:
    Förresten finns det någon översikt där man kan se kläderna med namn, så man vet vilka plagg ni pratar om?
    Nej tyvärr... men du kan sortera efter kategori på Odd Mollys hemsida.. (det går ganska snabbt att lära sig )
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-23 21:50:21 följande:
    Men tack så mycket! *rodnar o bockar o nickar o hela köret* Är det nån som vet om Mathilde har långärmade cupcaken? vad 17 vad sugen jag är på en sån i purple eller dark powder! Nä nu MÅSTE jag betala räkningar. Så jag ser om det blir mat eller frallor på semestern. Natti natti! (jag kommer def drömma om mina två nya plagg, poplin frilled o lovley knit) BTW: country-dreams var supersnabb med leveransen: handlade i lördags kväll/natt o idag kunde jag hämta ut! Bra va?
    Jaaa jag skulle också vilja ha en cupcake long top *gömmer mig under en sten*
  • Bina
    pumbalumba skrev 2009-06-24 08:35:11 följande:
    Om jag sett rätt så finns en kofta som heter Lovelier knit, typ virkad, kofta som var helt bedårande söt. Fanns den också på Mathilde?
    Undrar om det är Crochet Lovely knit som du menar.. den är virkad (de andra Lovely- samt Lovelier knit är stickade) Ring Mathilde och hör efter!
  • Bina
    malinoski skrev 2009-06-24 09:43:17 följande:
    Hur gör ni som säljer på Tradera för att säkerställa att ni får ut det ni vill ha för era OM-plagg? Sätter ni högt utropspris (känns som att man hamnar på ett lägre slutpris då?), använder ni reservationspris (blir ju lite dyrt vid osålda auktioner) eller chansar ni helt enkelt?
    Jag brukar ha ett utrop som skulle svida om det bara såldes för det.. ej reservationspris.. då det stör mig enormt med såna auktioner. (förutsatt att det inte ligger ett KöpNu med som vem som helst kan dunka till med upp till res.priset)
  • Bina

malinoski.. ja det är lite fingertoppskänsla där.. och såklart egna bilder!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna