• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Solskensmamman06 skrev 2009-06-27 16:28:38 följande:
    Hej, Någon som vet närifrån koftan i bloggen här är ifrån? mollyflickan.blogspot.com/ Jag blev tillfrågad av en vännina om jag ville köpa en liknande sådan här fast i lång modell med skärp, men tackade nej, då jag inte trodde att det var en äkta Odd Molly?Det var samma typ av mönster fastän i annan färgställning. Är det en äldre variant - tycker spontant inte alls att det ser ut som Odd Molly brukar? Usch - jag är så nojjig mot alla dessa kopior nu så man vågar inte handla beg längre!
    Din väninna borde ha koll på vad det är för kollektion och att den är äkta?
  • Bina

Jessica Andersson på kanal 4 i en Odd Molly ... precis nu

• Bina
    Smultronbullen skrev 2009-06-27 18:57:01 följande:
    Jag är lite nyfiken på vad ni gillar för kläder utöver Odd Molly, måste väl finnas något mer märke ;) Har ni samma stil på allt eller blandar friskt?
    Jag blandar friskt.. men det är oftast något OM-plagg på kroppen även om det inte syns Jag får kanske börja lägga upp även de dagarna i katergori "OFF Molly" (baggy jeans tror jag kanske inte att någon av mina bloggläsare tror att Bina äger?... men serni det gör hon )
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-27 21:21:14 följande:
    Nu blev jag ju nyfiken:) Vad hade hon på sig?
    #845 Artology silk short dress - söt som attan men funkar inte på mig då volangerna skulle förstora mina boobisar max.
  • Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-27 22:05:23 följande:
    Bina Nu har jag mailat dig!
    tack för det
  • Bina

Bra Kajsan! Man skall hålla sig till spelreglerna - märkligt att hon inte aktar sig mer före hon dikterar regler.

• Bina
    Kajsan skrev 2009-06-28 10:07:28 följande:
    På tisdag ska jag premiärinviga min secret button, jag har väntat så länge på att få tag i en så nu vill jag attt den ska lukta sådär gott när jag ska ha den
    Åhh mysigt - vad är det för en speciell dag på tisdag?
    Jag invigde min Robe igår - semester - hängde sen in den så den behåller doften lääääänge.
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-28 22:23:49 följande:
    Hej! Vill bara berätta hur NÖJD jag är med min jeanskjol!! Velade över om jag skulle köpa den häromdagen, men jag slog till då "min" lokala OM-butik sålde ut kjolen för 999:-. Kunde inte få den ur huvudet så jag köpte den. Skönare kjol får man leta efter! Såg dessutom att Bambi sålt sin på Tradera för 1500:- (blev såld via KÖP NU). Tror jag gjort ett bra köp.
    jaa superbra plagg! _älskar_
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna