Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon
    pepparkakan skrev 2009-05-31 11:48:10 följande:
    Sällar mig till denna underbara tråd. Fråga: är cupcake topparna stora i strl?
    japp! jag har gått ner i strl på dem nu. efter att ha köpt en i min vanliga strl först. har inte linnet men kortärmade o långärmade
  • Siabellon

Jag sparar! Vissa grejor är så himla fina på galgen o det räcker för mig!

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-01 13:44:31 följande:
    Ni har väl höjt er hemförsäkring?
    SHIT! Det har jag inte tänkt på!

Är så jäkla sjuk så jag missade min älskade robe som var på Tradera i morsen. då är man sjuk. jag ville ju ha den.
    Men jag brydde mig inte att jag missade den. DÅ ÄR MAN VÄL SJUK????

*bryter ihop o bäddar ner mig*
  • Siabellon

I´m back!
    Ff lite sjuk men inte så sjuk så jag inte kan shoppa!
    Har precis pratat med Mathilde och köpt min lilla blåa frottéhood! *lycklig* Kommer nog på mån/tis nånting.

Skulle höstkollektionen släppas i Ombutiken i juli? Gissa om jag ska åka dit efter Rhodos! Såg ju lite gobitar på bambis blogg. lääängtar!

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-05 11:11:22 följande:
    De sa iaf att det skulle börja komma in grejer då. Vi får väl hänga på låset Såg i nån Rhodostråd att du skulle till Kallithea. Var där i maj och trivdes toppenbra. Ta med dig många svala Mollysar för det lär vara smällvarmt och noll vind där i mitten på sommaren.
    Haha, jag har förstått att det kommer vara rätt varmt så jag tror bikini får räcka. Vad gör man när det är enda tiden gubben kan ha semester liksom.........Vi var på Kreta i juli för några år sen så vi anar hur varmt det kommer vara. Men jag tycker det låter värst med myggen ja, den slipper man på det älskade mallorca.
    jaja, min nya hood kanske får slinka med för något svalare kvällar, Solfrossa kanske den är bra mot.

• Siabellon
    gambia90 skrev 2009-06-05 14:52:57 följande:
    Jag frågade ajabajakids när de kommer få in höstkollektionen. de svarade såhär: "Vi får in höstkollektionen i slutet av augusti! Förbeställningar kan vi börja ta emot först när vi vet vad vi kommer att få. Detta brukar vi lägga ut på nätet i juli-augusti någongång! Testa att höra av dig till oss runt den tiden och fråga igen"
    jippie!

marengs brukar ju va rätt tidiga m sånt oxå. vi får spana runt o meddela varann här, visst?
  • Siabellon

Haha! Kolla vad jag hittade när jag sökte runt på nätet!
    minzo.jetshop.se/

Svensk också! Undrar varför det är så svårt att hitta vissa webshoppar

• Siabellon
    Stargirl skrev 2009-06-06 09:56:39 följande:
    Man kan bara skicka vidare sin inbjudan. Det står alltså inget namn på den. Så rent krasst så kan jag skicka vidare min inbjudan till dig och alla andra i denna tråden om jag vill.
    hmm.......det låter ju himla himla intressant! Jag tycker nog att det vore hemskt snällt av dig om du gjorde det!

läste just på nån sida om de där utförsäljningarna. Att det är mycket hysch hysch om dem och att de inte vill säga var de brukar hålla hus o så.
  • Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-06-06 11:07:25 följande:
    Låter helt fantastiskt! Synd bara att jag är några veckor från BF då och har flygförbud (bor i Umeå). får väl köra ner...
    Haha, vad gör man inte för en O.M-rea!
    Är det sant som jag läste om de där utförsäljningarna att det mest är strl 0 och 1 som finns?

Föresten, den där sidan jag tipsade om, har ni sett den röda virkade tunikan med silkesärmar? SÅ sjukt snygg! Har inte sett den på mollysidan ens. Tror den kostade nästan 3 o 5.........
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna