Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Nån som vet hur man kommer sig åt "future collections" på OM hemsida? Sååå sugen på att kika.

• Pokergirl

Bina: Jag har också en ny #327 och den är verkligen jättetun. Har använt den en hel del och tvättat den men inte sett några noppor ännu.

• Pokergirl
    Bina skrev 2009-06-07 22:08:49 följande:
    Hmmm ... det är Almost black jag har också.. knepigt. (men jag vet ju att det är ett original jag har så det är inte kopia-noppor)
    Märkligt! Min är också garanterat äkta, köpt i butik här i stan. Kanske jag inte använt min tillräckligt flitigt.
  • Pokergirl
    Siabellon skrev 2009-06-07 22:48:23 följande:
    Såg ni på fyran när Kristin Kaspersen hade på sig den fina livefirst dressen då? Med liten puffärm -så himla söt så jag bara smälter. inte kristin utan klänningen alltså. men den har väl säkert alla ni redan......jag tänker INTE köpa en till omlott. förra årets(heter den Puppasilk?) blir jag knäpp på, får aldrig till knytet snyggt.
    Åh, jag såg den, helt bedårande! Heter alltså livefirst, har inte sett den tidigare. Var den från vårens kollektion?
  • Pokergirl
    Siabellon skrev 2009-06-07 22:59:32 följande:
    sommarkollektionen tror jag. finns i rosa också. den är så fin med hålmönstret! VILL HA!men ändå inte
    Nu är jag med, den var mkt finare live, iaf på Kaspersen. Har kikat på den på nätet men då tyckte jag den såg knepig ut med knytningen.
  • Pokergirl
    Bina skrev 2009-06-07 23:08:03 följande:
    Bina loggar ut... och på väg upp mot sängen funderar hon över morgondagens val ur OM-garderoben. *natti*
    Jag har beställt fint väder så det får nog bli hate tee.
  • Pokergirl

Förresten, jag har en fråga om beteckningen på de olika kollektionerna. Har läst att varje kollektion får ett unikt nummer, men var hittar man förteckningen för dessa?

• Pokergirl

Bina: Lycka till på intervjun! Den tröjan är superbekväm, men jag tycker den är för varm numera. Vet inte om det beror på graviditeten eller sommaren men jag gissa på det förstnämnda.

Siabellon: Den bruna från höstkollektionen var helt ljuvlig, jag vill också ha access och kunna smygkika på höstkollektionen.

Ingen som sett till några extrapriser denna vecka?

• Pokergirl
    Smultronbullen skrev 2009-06-08 21:53:56 följande:
    Jag har köpt en grandmas coat från Country Dreams i april. Jag har bara använt den en gång och nu är dekorsömmen, det vita, sönder på två ställen under armen, det är även som ett hål i det stickade... De säger att jag kan lämna den till en sömmerska och sedan skicka kvittot men jag vet inte. För så mycket pengar vill jag ha en hel vara med god kvalitet. Problemet är att färgen är slut i rätt storlek överallt. Några råd?Mvh smultronbullen
    Jag skulle nog reklamera den då det låter som ett måndagsexemplar. Vilken färg och strl är du ute efter?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna