• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kajsan skrev 2009-06-15 00:48:45 följande:
    Å satan! Det här var nog den finaste jag sett! Varför har jag inte sett den förut. Jag MÅSTE ha! Nån som vet vart den finns eller vad den heter? www.yoox.com/item.asp?sec=1&YOOX=ODD+MOLLY&de...
    Åh, det är ju Blues dress, såg inte att det var den när den var i den färgkombon
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan

Alltså jag måste ha den klänningen i strl 3 eller kanske 4, nu måste jag ut på jakt! Attans att det är slut överallt i allt

• Kajsan
    malinoski skrev 2009-06-15 21:11:44 följande:
    Jag är ledsen alla ni som inte har tänkt shoppa någonting mer ikväll.. Juniform har börjat sin rea nu ikväll! De verkar ha en del större storlekar kvar (tyvärr för mig). Skynda skynda! :)
    Jag håller mig *duktig* {#lang_emotions_sunny}
  • Kajsan
    LR75 skrev 2009-06-16 17:29:30 följande:
    Fick hem min Lovely knit jacket idag och det var som jag befarade...den passar inte min alltför stora byst...skitbra i övrigt men jag har alldeles för stora tuttar. Så nu får den flytta tillbaka till butiken...eller kanske bli bytt mot en Jascha i rosa som jag vet funkar. Usch vad lessen jag blir...funderade ett tag på att behålla den men jag vet ju att dessa tuttar sitter där dom sitter...dom går inte att banta bort. Så nu kan jag bara drömma om den skönheten som inta får bo hemma hos mig... *gåter*
    Ja, de funkar inte på mig heller.
    Men mina Jaschor funkar, tillockmed den i rosa *Älskar*
  • Kajsan
    villemina skrev 2009-06-16 18:55:22 följande:
    Jag tycker inte alls detta är "Odd Molly-stil". Vad säger ni? www.tradera.com/Ny-Klanning-Odd-Molly-Stil-Ba...
    Det tycker nog inte säljaren heller, men det är ju ett sätt att dra folk till auktionen tyvärr
    Det där var ju en HM klänning från deras julkalender som tog slut supersnabbt.
  • Kajsan

Jag använder bara min grandmas coat som ytterplagg, och nästan dagligen.

• Kajsan

Nån som har fått nån  orderbekräftelse  från Countrydreams rea?
    Jag hade ju megastrul med dem sist, så jag hoppas väl på mer tur denna gång.
    Men hon verkar ju inte så serviceminded direkt...

• Kajsan

Hurra! I morrn får jag hem min secret button tunic och min spring coat från Country Dreams! {#lang_emotions_heart}

• Kajsan

Nån som har spring coaten och vet hur den är i storlek ?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna