Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla
    nick name skrev 2009-07-17 08:37:41 följande:
    snabb fråga: hur är cupcake top i storleken? Jag har normalt 1-2 i stlk - kan jag då ha en 2:a?
    Du ska definitivt ha en 1:a. De är jättestora i storleken. Jag som är en 4:a tycker tom att 3:orna är för stora.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-17 09:22:47 följande:
    Jag får helt enkelt chansa. Alt inte köpa såna linnen. Är rädd att det blir för stort framtill då jag inte "fyller" ut det
    Är det spoiler du menar? De är väldigt små i storlekarna och är gjorda för plattbystade. Så den vore ju perfekt för dig.
  • Puffig Pingla
    alias skrev 2009-07-17 10:16:29 följande:
    PPP - tack för de lugnande orden. Jag har normalt 3, ibland 4, i Odd Molly - men beställde en 2a i Fields of Lace, eftersom den är stor i storlek. Jag hoppas bara att jag inte varit för optimistisk?Jag provade en 3a, tror jag det var, hos Mathilde, och tyckte den var stor. Hoppas bara det inte var en 4a jag provade, och att jag minns fel ...Jaja, det löser sig.Har någon här beställt för Deepfling tidigare?
    Fast jag pratade cupcake i det inlägget ¨

Men ang FoL så gick jag ner en storlek och hade förmodligen kunnat köra en 2:a men det fanns ju ingen att prova.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-17 11:50:01 följande:
    Ah, ni ser vilken dålig koll jag har. Hmm...då bör jag kanske ha 2 då om jag normalt har 40 på överdelar?
    Vågar inte svara på vad 40 motsvarar hos OM. Men ska du ha en Private så kör din vanliga storlek och ska du ha en spoiler gå upp en storlek.
  • Puffig Pingla
    alias skrev 2009-07-17 11:57:24 följande:
    Vad snyg du är idag (också), Pingla. Riktigt finklädd!Den där tanken ser urläcker ut, och det ser ut som den går lite högre fram - dvs att den inte är sådär jätteurringad? Eller? Jag har ett jobb där jag inte känner att jag vill gå för urringat, så jag letar lite mindre "vågade" urringningar.Har sett att de har just den du har på dig på Shirtstory, så den kanske vore något då? Hur är den i storlek?Och koftan är ju ursnygg, hur är den i storlek? Jag tror den finns på fashion-secrets - är sugen på den ...

Mwoahahahaaaa..... *drar med mig NewYorker i fördärvet*

Den är hög i ringningen. Vad jag glömde uppdatera med är att jag har en cupcake under då den är ganska genomskinlig (men det går ju bra med vilket linne som helst). Den är ju väldigt vid nertill men "normalsmal" vid bysten. Det är ju någon sorts "figurformningsförsök" vid bysten (spana här). Jag skulle lätt kunna ha en 3:a i den.

Koftan är ganska liten i storlek. Eller egentligen normal men den är trång över bysten (på mig). Men den är ju sååååå skön då det är cashmere i den.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna