Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-17 16:58:29 följande:
    Vilken dag beställde du? Väntar otåligt på mitt paket.....
    Och jag på mitt.... inte för att jag beställt nåt. Absolut inte!!!!! Jag har ju köpstopp. Och skulle jag ha beställt något så kanske det var i onsdags. {#lang_emotions_innocent}
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-17 17:41:33 följande:
    jag beställde i tisdags Mabimao- vad beställde du`?
    Jag beställde en Hoodly Knit Jacket Chalk, och en hatehate tee white (beställde en svart oxå men de visade sig vara slut).
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-18 10:44:24 följande:
    Ngn mer som har en Helena loves Terry klänning? Har precis lagt upp en bild i Bloggen. Det är en klar favorit när det är varmt! Kan rekomenderas!
    Ser superskön ut. Men är nog gjord för någon med liiiiiiiiiiiite mindre byst än jag. Önskar att jag kunde ha den och kunde jag det så vill jag ha den blå. *önska, önska, önska*
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-18 11:39:36 följande:
    Jag kab tänka mig att denna inte är gjort för storbystade. Men har du sett hur den ser ut baktill? Det är som ett band för att dölja BH banden. Super fiffigt!
    Jag har faktiskt provat den och blev tokdeprimerad. Den är så fin på smalisar men jag såg mer ut som en blommig Barbapappa så jag la ner det projektet.

Jag får nöja mig med att knata omkring i min underklänning idag i stället.
  • Puffig Pingla
    pumbalumba skrev 2009-07-18 12:21:11 följande:
    Äntligen har jag hittat en Grandma's som jag klickat hem. Väntar nu med spänning på den. Nu är det bara en Crochet som är ett absolut måste ja och så lite annat så klart. Tittade ju in på OM hemsida och insåg att det finns på tok för mycket jag gillar. Hur ska det inte bli när hela höstkollektionen kommer Det får bli nedragningar på barnens klädkonto och till att sälja av deras urväxta kläder.
    Grattis. Vilken färg blev det?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna