Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-09 11:14:16 följande:
    Det här.På min bild ser det ju helt ok ut men sen börjar det klättra neråt.Enda lösningen just nu är väl att sitta blickstilla på kontorsstolen. Det är jag redan proffs på
    Den har inte jag. Pointelle namnet används ju av många olika plagg.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-07-09 13:06:53 följande:
    Så nu har jag lagt min första beställning för hösten ;)fall528 angora mix long cardigan, royal stl 4 – kollektionen fall, 1699kr327 light cotton embroidered, powder, stl 4 – kollektionen fall, 899krwinter (leveraras senare)139 glazing superfrill top, chalk, stl 4 – Ja, Winterkollektionen, 1199kr
    VAR?? vill oxå.
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-07-09 13:11:49 följande:
    hihi...mailade lite med ajabja och fick lägga en beställning ;9 Det gäller ju att vara snabb..
    Bara du inte beställer stl 0 eller 1 så får du göra vad du vill.....
  • Stargirl

Jag är sååååå frustrerad.....jag vill SHOPPA NU!!! Fan....vi som ska åka till IKEA imorgon. Har jag inte fått shoppa OM innan dess så åker jag ingenstans *så det så*

• Stargirl
    Mabimao skrev 2009-07-09 20:33:31 följande:
    I love you!Tack så hemskt mycket. Jag har nu surfat runt då jag inte tvärsäkert visste vilka alla var.....det blir beställning i morgon. En comma top, Dudette dress. Du skrev Jane loves terry, menade du halterneck klänningen? Inte tunikan väl?Vad är det för underklänning i full em. smock eller lace dress? Vilken var det?Är färgen "skrikig"Hur är plysch byxorna? Känner man sig som en clown i längden, om man som jag är en 3:a? Är de mycket utsvängda någon som vet? Storlek på dem, normal?
    I min blogg finns bild på vad jag gjort med byxorna för att jag tycker de är så vida nertill. Gillar nämligen inte det.
  • Stargirl
    lillie skrev 2009-07-10 08:22:49 följande:
    Hej på er! Har hittat en sida där dom säljer koftan jag letar efter, Tenfold Knit i bomull. (Har nog lagt ner att leta på Tradera eftersom det varnas för kopior av just Tenfold Knit bland annat). Grejen är att det endast finns kvar storlek 0. Har läst tidigare här i tråden att de i bomull ska vara lite större i storleken och töjer sig lite och funderar på om jag ska våga chansa och beställa den. Är en väl normal S/M men rätt bystig. Vill ju att den ska sitta snyggt och figurnära. Men är storlek 0 helt åt skogen litet tror ni? Så synd man inte kan prova nånstans....
    Nej då kan du inte ha stl 0. Jag har stl  är stl 0 men har stl 1 på just den koftan. Annars blir den väldigt koet och tight (tycker jag).
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-10 11:58:39 följande:
    Jobbar halvdag..... eller halvdant om jag ska vara ärlig Nu har jag shoppat! Blev en almost black livealot (ist för rosa) och en choclate full emb smock dress. Tjoho!!!! Ät gräs Juniform!!!
    Varifrån då?
  • Stargirl

Äh väntar på att AjaBaja uppdaterar. De är mina favoriter och då vi sticker iväg på måndag så är jag inte hemma iaf för att ta emot den före fredag nästa vecka *snyft* Men men, vad göra.

• Stargirl
    Bina skrev 2009-07-10 12:10:11 följande:
    Ja jag väntar för fullt också på dem.. vi åker också på måndag och kommer inte förrän sent nästa lördag.. då kanske jag redan hunnit springa på det i butik (liksom )
    Jag litar inte på att jag springer på ngn butik med just det jag vill ha. Så handlar några plagg från Ajabaja helt enkelt. Sen får jag vänta på resten i Augusti....men bara för att stilla mitt shopping begär
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna