Inlägg från: pumbalumba |Visa alla inlägg
  • pumbalumba

Odd Molly tråd för oss inbitna

Äntligen har jag hittat en Grandma's som jag klickat hem. Väntar nu med spänning på den.
    Nu är det bara en Crochet som är ett absolut måste ja och så lite annat så klart. Tittade ju in på OM hemsida och insåg att det finns på tok för mycket jag gillar. Hur ska det inte bli när hela höstkollektionen kommer Det får bli nedragningar på barnens klädkonto och till att sälja av deras urväxta kläder.

• pumbalumba
    Puffig Pingla skrev 2009-07-18 12:28:36 följande:
    Grattis. Vilken färg blev det?
    Pink blev det Ska spana efter en till i en annan passande färg. Jag tycker det är så otroligt snyggt med chalk och grå samt andra bleka färger men det funkar inte alls på mig
  • pumbalumba

Ullis 10 skrev 2009-07-18 16:51:35 följande:
    [citat]
    men liksom,,, jag är ju sån här med barnkläder (danska) men odd molly skulle jag ju bara ha nåt plagg av..? vad hände liksom?
    Tänker lite som du

• pumbalumba

Vilket konstigt citat det blev.

Det som är ju så kul med dessa kläder eftersom de finns i så många olika färger, finns alltid något man passar i

• pumbalumba
    Stargirl skrev 2009-07-21 08:48:33 följande:
    Jep, med urinvägsinfektion blir det ingen dagens Molly idag *blääääk* tur att jag har Kåvepenin hemma så jag slipper pallra mig till vårdcentralen.
    Usch så rist för dig. Hoppas att du blir frisk snart.

Väntar med spänning på dagens post. Hoppas min Grandma's kommer.
  • pumbalumba

Fick min Grandma's idag ändå, så lycklig. Helt underbart vackert inslagen, ett klart plus i kanten för Miss Greta

• pumbalumba
    Audrey Will skrev 2009-07-21 19:53:13 följande:
    Åh vad kul! Får jag undra, ni som nyligen köpt er Grandma's, vad har ni gett för dom? Har ni hittat dom på rea?
    Jag köpte min på rea
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna