Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-22 13:39:17 följande:
    Köpte ett liknande igår fast med en liten rosett framtill på halslinningen (det du pratar om fanns nämligen inte kvar i min storlek) men det jag köpte är samma sköna material och finns även i puderrosa (på underklädesavdelningen)bra med fynd ibland!
    Shit, de fanns inte kvar i min storlek!!! Men de såg ju riktigt bra ut live (om man bortser från pensionärsmidjan).

Såg linnet oxå men fanns inte i min strl på denna osorterade HM.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-22 13:51:44 följande:
    asch då.. tycker du? de där på bilderna är ju nya och inte beggade... dessutom VAR hitta liksom..
    Yarnbard finns på Wink för halva priset 3 och 4 (iaf förra veckan)
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-22 14:26:07 följande:
    jag tycker den mörklila V-neck cardigan om det ska vara OM.Annars finns en basic ljunglila cardigan på HM´s hemsidashop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_CA... Vad synd! vilken storlek ska du ha? Det fanns L på H&M i Sickla. Haha...visst är midjan snygg? Men jag kommer ändå aldrig visa häcken i så tighta kläder så det gör inte så mycket.
    Grejt! Drar till Sickla. Ligger 5 min från jobbet ju.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-22 16:41:56 följande:
    Perfekt ju! Hoppas du hittade dem i röran :) Inte min smak direkt fast jag har sett värre
    Shit Duntoffla, det var verkligen rörigt där. Men jag klippte det sista paret. Supertack för tipset. Har haft dem på spontant grillparty ikväll. Ska snart resa mig och ta foto till bloggen.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-22 23:42:22 följande:
    Åååhh den är ju så bedårande söt! Rea gissar jag? (har inte riktigt hängt med i turerna här)
    Den kom från nån som shoppat för stor på shirtstory.eu. Jag var snabbt framme när jag hörde att personen skulle göra sig av med den. Personen i fråga borde ägna sig åt campande men surfar på FL

Jag är såååå tacksam. Shit vad fin den är. Är så nöjd (och då har jag ändå mååånga OMs).
  • Puffig Pingla
    Mamma2001 skrev 2009-07-23 00:13:59 följande:
    Jag kan verkligen inte sluta att sitta och  tjuvkika på alla kläder som är på ingång från Odd Molly! SHIT så mycket fint det är!!! Var inte såå impad av pre-fall kläderna - men dom här... Wow!Så vad säger ni? Det kommer bli en dyr höst/vinter eller hur?!
    Usch, jag vågar inte ens gå in och kolla. Det räcker med godbitarna som publiceras på alla bloggar. Annars skulle jag dregla sönder datorn.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-23 00:17:19 följande:
    Tack! Fick för mig att den var mer rosa i färgen. Hoppas min inte är ngn kopia... Jag vet. Skitknepigt! Vilken tur att du hittade dem i alla fall! Visst är de sköna?
    Jajamensan. Du har förärats med ett omnämnade i dagens outfit
    Var ju tvungen att testa dem redan i kväll...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna