Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

jompa skrev 2009-07-24 21:39:17 följande:
    Alltså hur kommer ni ihåg namnen på alla plagg? Kommer knappt ihåg mitt eget namn ju.
    Så tänkte jag i början oxå. Sen blir man skadad, rubbad och besatt.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-24 21:37:55 följande:
    Ja, det är nog så. De är nog lite rädda ändå. Sa ju att vissa misstänkta kopior är mindre i storlekarna o på det fick jag svar att de kan SE mindre ut för att de inte är strukna!!!
    F*ing bullshit!!!!
    Jam det är klart butikerna stryker kläderna men ett plagg blir ju inte direkt "fysiskt" större om man stryker det. Det är för 17 ingen pizzadeg vi pratar om.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-24 21:43:30 följande:
    Man får väl kränga en tenfold över eller nåt så blir det bra. JA, jag är så sugen på att reafynda så det väger näästan över att ta en sväng ner till fjollträsk. Får han en klubba o jag tar han i sele eller nåt så kanske det skulle funka. Men då kan jag inte prova nåt, det betyder att han måste ner på marken o då är det kört....... vi får se hur det blir.

">Lösningen
    på alla shoppingproblem.

Jag har ju jagat en 6-åring och en 3-åring i Kista Galleria så jag förstår ju vad du pratar om.
  • Puffig Pingla
    jompa skrev 2009-07-24 21:45:49 följande:
    www.tradera.com/-Underbara-Odd-Molly-Ny-jattesot-Blus-Tunika-Sz-2- auktion_95976664Är denna liten över bysten eller kan man ha en 1:a i den tro.
    Den är ganska trång över bysten men jag anser den vara normal i storleken. Känns den för trång kan man ha den uppknäppt med linne under.

Jag har två och älskar dem.
  • Puffig Pingla
    Skrutteruttan skrev 2009-07-24 21:42:18 följande:
    Lite nyfiken bara...jag skulle vilja köpa HUR mycket som helst men tyvärr så sätter plånboken stopp...Jag är förskollärare med rätt dålig lön...Vad jobbar ni andra som? Blir lite avis, vill också shoppa för stooora summor . Man skulle ha en rik karl....
    Välbetalt jobb, välbetald make, inga barn ( ) = mycket molly dollars.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-24 21:54:07 följande:
    Japp! o du har bara varit borta nån timme!!!
    Har ju inte ens spanat in höstkollektionen än (men tidigare tjuvkikat på Fitts n Co).
    Plånboken står och darrar av skräck i ett hörn för att jag ska öppna OMs hemsida.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-24 22:03:14 följande:
    *Säckar ihop i ett hörn i impas av mig själv och mitt inläggssprutande*(lät väl inte helt rumsrent kanske men ni fattar va?)
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-24 22:03:14 följande:
    *Säckar ihop i ett hörn i impas av mig själv och mitt inläggssprutande*(lät väl inte helt rumsrent kanske men ni fattar va?)
    Annars brukar ju Glossy lyckas kläcka de där. Har fortfarande otäcka dingelidong-bilder i huvudet.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna