Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon skrev 2009-07-24 22:19:06 följande:
    Törs knappt skriva nåt mer. Allt jag skriver blir tokigt! Men jag lovar-det låter bra i huvudet!PPP: Såg du mitt Hasbeensinlägg hos dig btw? o att jag lagt upp en inte-hålla-händerna-i-sidan-bild på fullen i min blogg?
    Tokigt är bra.

Jo, jag har spanat in dem men inte lyckats komma på hur jag ska erövra ett par innan de släpps. Och framför allt hur jag ska lyckas få ett par splajsans nya till halva priset
  • Puffig Pingla
    LR75 skrev 2009-07-24 22:24:12 följande:
    Vart kan man se bild på Lovely Knit kopian?Om det finns någon bild alltså?Tackar på förhand!
    Har ingen bild. Såg en på en tjej på kontoret som hade köpt sin i Peking. "en äkta OM till superbra pris"... Öööööh not! Den var trådig, snett sydd och med konstigt polyestermaterial i.
  • Puffig Pingla
    Sylt skrev 2009-07-25 20:07:20 följande:
    Halloj!Jag letar som en galning efter jeanskjolen och vänder mig till experterna *smörar* Kanske även att ngn vet hur den är i strl?Tackar massor och håller tummarna hårt
    Den är normal i storleken. Och den är slutsåld på de flesta ställen. Mathilde hade kvar 2 och neråt.
  • Puffig Pingla
    Sylt skrev 2009-07-25 20:10:23 följande:
    PP --> Aaah, en 2 hade kanske räckt.... Mathilde ligger i Sthlm, eller? *skåning*
    Preciiiiiiiis (fd Skåning ). Mathilde ligger i PK-huset på Hamngatan i Stockholm. De skickar mot 100kr i frakt. De har 50% på kjolarna så det kan vara värt det om de har den kvar.

Bina la ut telefonnumret härom dagen.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-25 20:16:06 följande:
    Eller hur......jag ångrar att jag ens sa något.......är det din man som kommer med kloka ord?
    Ja, jag ger mig inte ens in i diskussionen för jag blir så inihelsikes irriterad på en feg anonym människa som kommer med en massa inlägg utan referenser. Lösa påståenden utan underbyggande fakta är det värsta jag vet. Dessutom svamlar personen och säger emot sig själv hela tiden.
    Näe, orka.

Hävdar fortfarande att det är någon som är förbannad för att folk har börjat ifrågasätta om allt som säljs är äkta.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna