Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Sara Mia skrev 2009-07-25 22:50:20 följande:
    Är det någon som har sett några Poplin Sleeved frilled blouse strl 1 på sistone?Ja, jag vet att det är hösten som gäller, men jag vill liksom inte riktigt inse det än. Jag har en vit favorit sedan tidigare, men söker en rosa, röd eller marinblå eller kanske flera om priset är rätt. Så hojta till om ni ser sådana som gärna vill flytta hem till Sara Mia.
    Mathilde hade vita i stl 1 förra veckan iaf.
  • Puffig Pingla
    elma skrev 2009-07-26 09:36:35 följande:
    puffar lite på min fråga från igårkväll. Någon som vet var jag kan hitta denna klänning som Bambi bland annat pratat omi sin blogg? Ska på fest och vill vara fin:bambi.blogg.se/2009/may/full-emb-lace-dress.h...ytterligare en fråga. Hur är dessa klänningar i storleken, i och med att de har en underklänning och de i sig är ju lite små (jag har gått upp en storlek i spoilertanken, innebär det att jag borde ha en 2:a ist för en 1:a i klänningen?)?!
    Mathilde har iaf den grönrosa för halvapriset. Sen tror jag Tintin hade några kvar men jag har inte kollat efter.
  • Puffig Pingla

Japp, så har man fallit. Inga Gill a.k.a PPP som aldrig skulle ge sig på velouren har nu köpt ett par velourbyxor. Dock inga hight pants (över min döda småfeta kropp ).
    Kom över ett par 11A velvet pant i chalk för halva priset och då kunde jag ju inte motstå längre.
    Förevisas på ett käckt och småmulligt sätt i bloggen.

• Puffig Pingla
    Mamma2001 skrev 2009-07-26 17:41:30 följande:
    Hallå allihopa!Idag har vi kommit hem från 3 underbara dagar ute i sommarstugan med grillning, bad i havet, håvat fiskar, 5 kamp och mycket annat. Vi har haft urmysigt... Så här har det varken blivit mycket bloggande eller Odd Molly outfits... Jo, jag hade faktiskt lovealot blusen en dag i stugan till en jeanskjol och leggings.Nu sitter jag i min "secret button tunic" och nya jeansleggings jag införskaffade på HM för ett par dar sen....
    Skönt det låter.

Är du nu medlem i min och Duntofflas jeansleggings klubb. De ljusa med groteskt ful midja? Men som funkar till alla molly-tunikor.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-26 23:44:20 följande:
    Jag är en 3:a men kan inte ha denna i 3 för tuttarna får inte plats......Har sålt min 3:a (precis en sån som du visade i den färgen) och köpt en 4:a. Platsen för tuttarna bättre, men lite stor i midjan istället. Jag tycker den är lite svår.....inte gjord för tuttar.......
    Svår var ordet sa Bull. Den är så snygg på galgen sen när den kommer på mig ser jag ut som Plåtnicklas i klänning.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna