• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

alias skrev 2009-07-11 22:11:05 följande:
    Sådär ... Sitter just nu och tjurar över frakten, men ingen annan med lägre frakt eller fri frakt verkar ha native i powder. Sjukt, man lägger 2200 kr på en blus och så är det 60 kr frakt det står och fäller med. Ska försöka hålla emot, men dyker den upp någon annanstans utan frakt kanaske jag slår till. Var förbi och klämde på den vita idag, och den är underbar ...' Och du då, inga cravings?! Förstod att du fick tag i din livealot, grattis!!! Det känns alltid skön när man håvat in ännu en trofé, särskilt om man varit sugen länge ... Får vi se den in action? Jag som inte riktigt tycker det är min modell sneglar ändå på den rosa. Men usch vad dyr den är .... Kan ett foto få mig att glömma detta ... hm, vet ej. Vi är nog ganska samma size så sitter den bra på dig sitter den nog bra på mig ...
    Ja men ärligt - visst borde frakten ingå på så dyra saker?

Jaaa jo jag fick två swap-napp idag men jag har dem inte här och de landar när jag är på semester men SEN lovar jag bilder
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-11 21:58:04 följande:
    Har varit inne på Bambi´s blogg och blev helt kär i den lila Angora mix long cardigan som hon har på bild i sin blogg. Finns den fortfarande att få tag i någonstans?
    Nej den har inte kommit ännu så det finns gott hopp för dig att knipa en
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-07-11 22:34:04 följande:
    Hoj! ett snabbt inlägg här. tror ni som jag att klänningen på bilden i miin blogg www.mollyholic.se är lika liten i strl som de andra i höstkollektionen verkar vara. jag struntade i den då jag såg att Milk&honey bara har den till strl 3 o det är ju min normala strl. Borde jag inte ha en 4a?
    jag säger så här - du är inte en "full-3:a" och jag tror att den kan funka i din egen storlek.. byt annars?
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-11 22:41:00 följande:
    Åh toppen! Ni märker att jag inte är någon expert va! Fick däremot hem en 4 continent x-stich tunika häromdagen i mörkblått och blev KÄR!!
    Härligt!
  • Bina
    sockertopp skrev 2009-07-11 22:48:59 följande:
    En fråga som jag ställt tidigare ang ODD MOLLY 506 Tenfold Knit Jacket ** KOFTA. Söker jag hos OM på 506 så kommer koftan upp i bomull. Den jag vann på tradera var i lammull men hette fortfarande 506. Om koftan finns som orginal i båda materialen borde inte de har olika artikelnummer då?
    Jo du har rätt, de heter samma från säsong till säsong - oavsett material och kollektion.
  • Bina

Blev lite knasigt svar av mig.. jo den heter samma oavsett årsmodell, säsong, material och kollektion.

• Bina

Sov sött finaste Siabellon *strösslar massor av kärlek och mollypengar på din väg mot sängen*

• Bina
    sockertopp skrev 2009-07-11 23:22:53 följande:
    Ok, tack då vet jag. Är ni säkra på att den funnits i lammull? Jag kontaktade OM HK och fick svar att "Inte vad jag känner igen, men den kommer i Ull till hösten." Vet inte vad jag skall tro.
    Vilken kollektion kommer din ifrån?
  • Bina

Min kommer från kollektionen "Living tenfold" och har 80% lammull & 20 % nylon.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna