Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Odd Molly tråd för oss inbitna

Cashew skrev 2009-06-26 13:17:20 följande:
    innerjoin det du refferar till gäller vanliga butiker. det finns nått som kallas distansköplagen som alltid gäller, oavsett reor eller vad som står i webshopparnas egna köpregler. www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp..
    Aha, sorry!! Trodde det var samma
  • Innerjoin

Någon som har en bild på sig själva i en Makeoutdress? Tycker den ser så kort ut på bild, men vad har man på benen isf?
    Hur är den i storlek?

• Innerjoin
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-27 16:28:38 följande:
    Hej, Någon som vet närifrån koftan i bloggen här är ifrån? mollyflickan.blogspot.com/ Jag blev tillfrågad av en vännina om jag ville köpa en liknande sådan här fast i lång modell med skärp, men tackade nej, då jag inte trodde att det var en äkta Odd Molly?Det var samma typ av mönster fastän i annan färgställning. Är det en äldre variant - tycker spontant inte alls att det ser ut som Odd Molly brukar? Usch - jag är så nojjig mot alla dessa kopior nu så man vågar inte handla beg längre!
    Då när OM "föddes" var det inte alls den "bondromantiska" stilen som det är nu...Mest T-shirts, linnen och koftor i lite tuffare "skate" stil. Kopiorna började inte göras förrän typ nu de senaste kollektionerna, och då är det ju de senaste/näst senaste kollektionen som kopieras....inte de gamla.
  • Innerjoin

Ohhh, titta vad jag vann!!! Lade maxbud innan vi åkte till stranden, hade ingen förhoppning att vinna - men det gjorde jag alltså (och för mindre än mitt maxbud) Har suktat och letat efter denna ett bra tag!! *glad*
    preview.tradera.com/100/84497100_1.jpg

• Innerjoin
    One skrev 2009-06-28 22:49:17 följande:
    Hallå här- den här tråden har jag inte hittat förut men så är jag nog en ny-biten mollyfan... Jag har en liten fråga- är det någon här som tvättat sin Helena loves terry- dress? Krymper den? Jag köpte en midblue i stl. 2 och den blir större och större ju längre tid jag har den på?? Framförallt "fladdrar" den runt bysten och jag har ju B-kupa så det borde ju passa. Det är ju inte så snyggt. Har för det mesta stl. 2 i odd molly så jag är lite fundersam...borde jag köpt en 1:a? Kollade runt lite- och funderade på blush eller turkos? Någon som har någon av dem? Hur är färgerna egentligen? Stark/skrikturkos eller ej- det varierar på en del bilder jag sett. Har tyvärr inte sett den i verkligheten. Är lite tveksam till blush då jag undrar om den inte matchar hud lite väl mycket... Gillar verkligen den här klänningen annars (dvs bortsett från storleksproblemet) tycker att den är användbar lite överallt: hemma skrotandes, i affärer, på stranden...på partyt....Och alla som ser den tycker den är jättesnygg!
    Har inte klänningen, men Robe i turkos... Tja, skrikturkos?? Det är en klar fin turkos tycker jag (älskar turkos) Med typ bronsfärgat mönster. Har inte tvättat den, så jag vet inte om den krymper...
  • Innerjoin
    randig skrev 2009-06-29 19:46:17 följande:
    Vill bara tillägga att jag inte alls kan gå i god för att det är så här, mer bara belysa att det kanske inte är så farligt med fakes som många tror! Man kan ju hoppas på det i alla fall! :)
    Jag har (som jag skrivit här innan) köpt en Summer of 2007 tunika och en Everyday Cardigan som jag antar är "fejk" - finns absolut inga fel på dem, varken på kläder eller tags.
  • Innerjoin
    Mariajac skrev 2009-06-29 20:29:29 följande:
    Men är det ingen mer än jag som inte vill betala överpris för kopior? Om jag skulle köpa en kopia så vill jag gärna veta det, och betala därefter. Och jag gillar inte att det finns folk som profiterar på att lura folk, vilket faktiskt är fallet. Och man kan ju tänka sig vad vinstmarginalen är på Odd Molly-plagg som kostar ganska mycket.
    Ja, nej det skulle jag aldrig göra!Köpa för överpris alltså. Heller aldrig sälja plagg som jag vet är fejk, skulle inte sova gott om natten då!Fattar inte att Tradera tillåter det!
  • Innerjoin
    Audrey Will skrev 2009-07-01 10:01:07 följande:
    Malin o - I Kristianstad är det tydligen en affär som heter Donna som gäller, de säljer både Odd Molly o Hunky Dory. Jag har shoppat Odd Molly i Kalmar men kan inte för mitt liv minnas vad affären hette.. Fråga dig fram när du är på plats, man hittar alltid nån som har koll Igår kom min turkosa frotte´robe och jag älskar den! Jag blir nästan lite barndomsnostalgisk av den, kan svära på jag hade nån liknande badkappa när jag var liten! Jag kör den ihop med vita caprijeans.. fast känner jag får nog svida om till nåt svalare, jisses vad det hettar på ute! Ha en bra dag alla! Själv ska jag ut på barnfri shoppingrunda, dock ej till mig, utan födelsedagspresenter till min lille. Kramis!
    Vad kul att du blev nöjd med din robe! Då var den inte "skrikturkos"
  • Innerjoin

Har fått för mig att jag vill ha ett vitt Pointellelinne, men hittar inte i någon webbutik....Någon som sett någonstans? Strl 2 (eller 1, är det stort i strl?)

• Innerjoin
    Innerjoin skrev 2009-07-01 22:51:01 följande:
    Har fått för mig att jag vill ha ett vitt Pointellelinne, men hittar inte i någon webbutik....Någon som sett någonstans? Strl 2 (eller 1, är det stort i strl?)
    Puffar lite för min fråga....Ingen som sett? *ber snällt* Hur är storleken?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna