Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-10 20:24:27 följande:
    Ingen som hittat Tenfold knit bomull på rea?
    Nohooope... det är ull överallt. Stickig som attan
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-10 19:58:46 följande:
    Powerpuffpingla: Härliga fynd! Önskar bara dom kunde lägga in rean på nätet också.
    Rean verkar vara lite förvirrat utlagd på nätet. Om man skriver Odd i sökfältet får du fram alla OM-plagg (kolla inte under reafliken för där kom inte allt med).

Som jag såg det i affären var det nog rea på alla OM-plagg. Dvs om du hittar något på nätet som du gillar är det nog bara att ringa dit och kolla om det är rea på den. De är superhjälpsamma i affären.
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-10 20:33:52 följande:
    Åhh! Hoppas du viskade till den att snart får du en mamma, Glossy ska köpa dig!Har också sett att H&M har fina OM liknande linnen.. Frågan är om man ska satsa på ett sånt eller lägga på nån hundring och få ett fint 2nd hand på Tradera.. Sådär funderar jag hela tiden!
    Haha - jag har redan "boppat" Binas Private Dress så varför skulle jag inte gnugga av mig på din Livealot

Ptjaaaaa... man kan ju alltid drömma om att lyckas få ett billigt på Tradera men hittills har jag inte sett några gå för en billig penning. Men om du är ute efter en Private i chalk fanns det i flera storlekar (utom 4 ) för 450kr på Haven.
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 18:52:21 följande:
    Gokväll! Undrar hur Tenfold Knit är i storleken? Liten eller stor ?Jag har två Lovelier Knit (båda färgställningarna) och de töjer sig en del... Har storlek 3 i dem men skulle nog ha 2 istället.Vad ska jag köpa för storlek i Tenfold?? Vilken färg på Tenfold Knit är mest användbar??*velar*
    Snubblade på en rosa snuuuuuskigt billig på Blocket om det är en bra färg (men du får nog vara snabb)?
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 21:44:59 följande:
    Finns inte i min storlek på Haven. Kanske ska ringa dit imorron? Kan det va lönt?
    Nope - what you see is what you get. Tyvärr. Frågade om hon hade något mer på lager men de rensar eftersom de ska flytta.

Kanske någon av de danska sidorna? Eller så skulle du kunna ringa Åhlens City i Sthlm. De hade ganska många härom veckan.
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 21:41:50 följande:
    Vill haaaaa!www.havenstockholm.se/Anna/images/shop/400_86...Men vet int eom jag passar i färgen...?Jag är blond och ganska blek... Jag försvinner kanske i den där puder-färgen...?
    Powder är superfin om man har lite färg. Vi anemiska, råttfärgade människor kan ha ett mörkare linne under så blir det lite färg och man får mer kulör i nyllet.
  • Puffig Pingla

Bina - är det inte dags att fota nåt nytt???
    Min stylistådra har behov att smickra lite mollysar.
    Ska du sitta och suga på Berryn ända tills på fredag eller? Vavavavavava?

• Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 21:53:30 följande:
    Tack! Jag har ju fått en ganska snygg fuskbränna (solarie) så det borde väl funka ändå med puderfärgen? Kan nog inte fundera för länge, känner jag... *stressad*
    Haha, du får väl göra som jag och putsa brännan med BUS en gång i veckan.
    Vad gör man inte för att passa in i sina kläder
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 22:00:42 följande:
    Nja... Villemina + BUS = MOROT! Kan inte det där med att smörja in det snyggt, eller nåt. Fel BUS-kräm, kanske?
    Inboxar dig supertips till den snygga BUS-brännan. Tom min syrra med nada kosmetisk kompetens klarar av den.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-10 21:58:47 följande:
    *ASG* vet du min vän.. jag sitter faktiskt och bygger en helt ny blogg.. som baaaaaara är för mollysar... den är på gång - jag skall bara uppdatera och lägga över molly-inläggen så släpper jag access på den sen nöjd?
    Duktig kicka. Har du vid det här laget inte förstått att jag är lite småsynsk
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna