Inlägg från: villemina |Visa alla inlägg
  • villemina

Odd Molly tråd för oss inbitna

gambia90 skrev 2009-06-16 11:27:18 följande:
    jaaaaa!!!!har hittat en jane loves terry, blå, stl 4 på rea för 710kr!!!!!!!på maritza på götgatan. de hade inte börjat med rean men eftersom jag frågade så fick jagtill reapris!!!
    Wow! Bra service!!
  • villemina

Hej på er!

Någon som vill hjälpa mig?

Jag är på jakt efter en Lovely Knit (helst grå, blå eller grön) i bomull, storlek 2.

Hittar ni i någon nätbutik?? Kanske tom på REA?!

Jag hittar inte hur jag än letar.

Vågar inte köpa på Tradera eller Blocket.

Hilfie, pliiis.

• villemina
    LR75 skrev 2009-06-16 17:29:30 följande:
    Fick hem min Lovely knit jacket idag och det var som jag befarade...den passar inte min alltför stora byst...skitbra i övrigt men jag har alldeles för stora tuttar. Så nu får den flytta tillbaka till butiken...eller kanske bli bytt mot en Jascha i rosa som jag vet funkar.Usch vad lessen jag blir...funderade ett tag på att behålla den men jag vet ju att dessa tuttar sitter där dom sitter...dom går inte att banta bort.Så nu kan jag bara drömma om den skönheten som inta får bo hemma hos mig...*gåter*
    JAG VILL HA!!! Jag har nästan INGA tuttar så då borde väl en sån där kofta passa mig??
  • villemina
    Kajsan skrev 2009-06-16 18:56:42 följande:
    Det tycker nog inte säljaren heller, men det är ju ett sätt att dra folk till auktionen tyvärr Det där var ju en HM klänning från deras julkalender som tog slut supersnabbt.
    Blir så trött på fel i rubriker! 25% av urvalet när man söker på OM på Tradera är ju nåt helt annat.
    Suck.
    I-landsproblem.
  • villemina
    LR75 skrev 2009-06-16 19:14:37 följande:
    *asg* ja då kan du gå in på juniform som har rea...fick mitt paket från ajabaja där det inte var rea.ang hm klänningen, näe verkligen inte i närheten av OM.
    Men de har inga Lovely Knit på Juniform...

*gråt*
  • villemina

IDAG hoppas jag att mitt paket (Tradera) kommer!
    Vad är det denna blusen heter nu igen??

Tror den kommer att bli bra som vardagsblus!!

• villemina

Gomorrgon! Kan ni tipsa mig om nätbutiker som har rea just nu???

• villemina

Sådärja, nu finns mina Mollysar oxå i bildtråden. Små (men klickbara) bilder.
    Har bara 7 OM-plagg, men garderoben växer snabbt!
    Är ju "nybörjare" på det här.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna