Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kunde inte hålla mig från att buda på Tradera. *suck* Jag har bara sååå dålig karaktär!

• Pokergirl
    Stargirl skrev 2009-06-11 09:13:11 följande:
    INGA mer OM inköp innan höstkollektionen börjar att trilla in. Det har jag lovat mig själv
    Det försökte jag också lova mig själv, höll inte ens en vecka. {#lang_emotions_embarassed}
  • Pokergirl

Siabellon: Vilket besvärligt problem.... Stackare! Det börjar vara riktigt utplockat i shopparna nu, jag var också väldigt shoppingsugen och tänkte hitta några tees i strl 3 men gick bet.

• Pokergirl

Innejoin: Den är jättefin, men inte "för" söt. Riktigt snygg till ett par jeans, det enda bekymret är att trumpetärmar tenderar att korva sig och bli skrynkliga under jackan. Har testat den och tyckte den var normal i strl.

• Pokergirl

Siabellon: Tack! Odd Molly är faktiskt väldigt praktiska kläder när man är gravid. Förrutom Pointelle, den smickrar inte en tjock mage...

Glossy & Shiny, Milliemolly: Det var allt jag behövde för att övertygas, budar vidare!

• Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 23:43:38 följande:
    Men det skriker ju kräftskiva om den!!!! Förstår du hur piffig du kommer bli i en tunn sommarklänning, ett par Hunterstövlar och den tröjan senare på kvällen. Nästan så man längtar till höst
    Fast jag tror jag skippar den tunna klänningen. Kommer vara i sjunde månaden då.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna