Odd Molly tråd för oss inbitna
Kunde inte hålla mig från att buda på Tradera. *suck* Jag har bara sååå dålig karaktär!
Kunde inte hålla mig från att buda på Tradera. *suck* Jag har bara sååå dålig karaktär!
Siabellon: Vilket besvärligt problem.... Stackare! Det börjar vara riktigt utplockat i shopparna nu, jag var också väldigt shoppingsugen och tänkte hitta några tees i strl 3 men gick bet.
Innejoin: Den är jättefin, men inte "för" söt. Riktigt snygg till ett par jeans, det enda bekymret är att trumpetärmar tenderar att korva sig och bli skrynkliga under jackan. Har testat den och tyckte den var normal i strl.
Åh, jag kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta buda på denna http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-stickad-troja-i-bomull-stl-3-nr-421--auktion_93865946 eller inte. Det ska ju bli sommar nu så det känns fel med en vintrig tröja nu.
Mitt senaste traderaköp anlände idag, bildbevis i bloggen.
Siabellon: Tack! Odd Molly är faktiskt väldigt praktiska kläder när man är gravid. Förrutom Pointelle, den smickrar inte en tjock mage...
Glossy & Shiny, Milliemolly: Det var allt jag behövde för att övertygas, budar vidare!
Glossy and shiny: Är lite osäker på vilken jacka du menar, har du bild?