Odd Molly tråd för oss inbitna
alias skrev 2009-07-09 19:38:13 följande:
Hm, ska se om jag minns allt, tar med en del jag redan skrivit om, minns ju inte vad jag skrivit ....Confetti Tunic i rött och beigeBerry i rött, powder och vittJeansjackorJeanskjolarFields of LaceBiarritzJane loves terry - klänning och bikinisPlyschjackor långaPlyschbyxor 3/4Lovelier Knit blåSchottis & Kobe dress, plus den korare varianten i samma (blusen)trosor och scarfesLovealot blus, endast i stl 0 och 1Sidenkjolen i olikfärgade vådorHit and run dressWraptunikan i grått, gult och rosaFull embroidered smock tunic i lime, endast i stl 2Full embroidered dress med underklänning i vitt/limeDudette dressComma top i rött och blåttArtology tunic i powderNån enstaka grandmas coat i rosa och cerise i stl 4På NK som har 30% på Odd Molly fanns bl aLamy dressAngelina dressGivealot tunic i powderBerry dressDet är väl det jag kommer ihåg.Obs att allt inte fanns i alla storlekar, men jag tyckte det fanns en hel del i stl 3,som jag tittar efter. Mathilde rear ju Hunky Dory också, med 50% - såååå mycket fint. Men jag spar de pengarna till höstkollektionen från OM, OM DEN NÅGONSING KOMMER?????Tack så hemskt mycket. Jag har nu surfat runt då jag inte tvärsäkert visste vilka alla var.....det blir beställning i morgon. En comma top, Dudette dress. Du skrev Jane loves terry, menade du halterneck klänningen? Inte tunikan väl?
Vad är det för underklänning i full em. smock eller lace dress? Vilken var det?
Är färgen "skrikig"
Hur är plysch byxorna? Känner man sig som en clown i längden, om man som jag är en 3:a? Är de mycket utsvängda någon som vet? Storlek på dem, normal?