• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Känner mig utanför och får kanske börja ragga gamla godingar istället.. Jag har bara sett några enstaka plagg ur riktiga höst som kittlar lite.. annars nej.

• Bina
    Stargirl skrev 2009-07-19 15:02:09 följande:
    Lite OT men har detta hänt er? Förut var jag het gale i barnens kläder. Molo, Katvig, FITN, Ralph Lauren, Nova star, POP osv..... Jag shoppade knappt till mig själv utan bara till barnen. Nu har OM tagit över mitt intresse och jag bryr mig inte om kollektionerna för barnens kläder alls. Köper iofs fortfarande mängder med kläder till barnen men intresset för det har svalnat. Jag har ingen koll på vilka kläder POP har i höstens kollektion eller hur tryckern ser ut hos Molo....jag bara kliver in och shoppar.
    Japp - men de får fina grejer när de väl behöver.. men jag har inte helkoll längre på de kollektionerna.
  • Bina
    NovaAlexandra skrev 2009-07-19 19:38:42 följande:
    vet någon var jag kan hitta en poplin s/sleeved frilled blouse i storlek 4? ingenstans kanske...
    röd och blå fanns på T för några timmar sedan..
  • Bina

Hej tjejer.. jag undrar en sak.. fanns verkligen hood och byxa velour i turkos denna våren?

• Bina
    Mabimao skrev 2009-07-19 20:54:10 följande:
    Inte på OM sida i alla fall....Nån som försöker sälja en fejk?
    jag vet inte - jag har fått mail från en tjej som ville ha lite råd.. det är väldigt svårt att avgöra på bilden..
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-19 20:59:35 följande:
    Dum fråga....men HUR får ni in glada och sura gubbar????? Jag kan bara välja en som hamnar överst när jag gör inlägg.....(feel free to laugh at me......)
    : -[ när man är riktigt grym ;- )
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-20 07:55:59 följande:
    Bina: Vad har du för storlek på din lovely knit? Tror att du och jag är rätt lika i storlek.
    4
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-20 08:02:34 följande:
    Tack! Då ska jag börja leta efter en 4:a. Någon som har någon aning var det kan finnas en? Spelar ingen större roll vilken färg men helst en rosa.
    Det är Lovely knit du vill ha? Annars säljer Mathilde (Hamngatan & Biblioteksgatan i Stockholm) Lovelier knit blå till 50% rabatt.. de hade massor och de är så söta att de skickar om man ber om det.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna