• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jag vill bara berätta att jag har hittat värsta kopian i barnstorlek idag! (ja jag jobbar i en secondhandbutik)

Bild kommer i min blogg senare... helt otroligt och min dotter vrålade av lycka:

"ååååh mamma en EGEN godmolly"

• Bina
    Duntoffla skrev 2009-07-21 20:32:46 följande:
    HAha...vad fina ni kommer vara och matcha varann
    Ja - eller iallafall är hon numer väldigt lycklig över sin egen Molly.

Nu finns bilder i bloggen: everydaymolly.blogspot.com/
  • Bina
    Milliemolly skrev 2009-07-22 13:21:29 följande:
    Ett litet billigt tips: (så det blir mer pengar till höstkollektionen) HM har ett basic vitt (finns fler färger) baslinne med liten spetskant vid halslinning och på banden som passar så bra under Mollys urringade kläder..............! Fynda det för 79,50 kr! Är ju bra när alla pointelle ligger i tvätten
    låter intressant.. det var inte så att du hittade nån bascardigan i lila också?
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-22 13:46:01 följande:
    Tycker du kom på bra förslag själv
    asch då.. tycker du? de där på bilderna är ju nya och inte beggade... dessutom VAR hitta liksom..
  • Bina
    Duntoffla skrev 2009-07-22 14:27:49 följande:
    Bina- kom precis på att den ljunglila knappast matchar tanken...Det bör vara lite mörkare antar jag
    Tack för tipset - ja precis och eftersom tanken är väldigt blekblå måste det vara en mörk lila för att det inte skall bli "blackigt".
  • Bina

Powerpuffpingla .. du säger det du... då får du sticka och köpa en sån och sedan välja något ur min garderob till byte

• Bina
    Fridac skrev 2009-07-23 08:31:21 följande:
    Kan någon vänlig ge mig telefonnummer till Mathilde? eller länka adress? Googlade och fann något som hette magasin mathilde tror jag, är det rätt affär? (biblioteksgatan tror jag den låg på)
    Mathilde, Hamngatan 10-14, 08-20 73 80
    Mathilde, Biblioteksgatan 12, 08-6119810
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna